Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nej nej, låt HHA fortsätta som playmaker, såg ju grymt bra ut. Vilka räkmackor han levererade.Varanen skrev:Luleå-matchen bekräftade att FBK-matchen inte var en engångshändelse. Vi är på god väg att klättra ur formsvacke-hålet. Inställningen och arbetsinsatsen ä professionell. Bra!
Jag vill inte att vi börjar matchen imorgon avvaktande. Som traditionen bjuder så kommer hemmalaget försöka ta tag i taktpinnen från början. Hade det varit FHC eller RBK borta så köper jag att vi igelkottsförsvarar oss till den första vågen ebbat ur. Men inte mot LHC. Här kan vi utmana från början.
En andra sak vi måste se över i all ödmjukhet är PP2. Utan att gå in på detaljer så anser jag att spelare är mest bekväma i roller de är vana vid. Tittar man på vår nuvarande trupp så borde junisarna och HugoG få chansen i mitt tycke tillsammans med en back och en spelare som tar kampen framför kassen. Juniorerna skulle kunna ta rollen framför målet i princip (inställningsmässigt och eventuellt storleksmässigt), men jag vill ha rutin här. Backen kommer försöka lura spelaren att vara överambitiös med offside i målgården eller offensiv utvisning som följd.
Ja nu utgår Glenn skadad.vlk skrev:Så jäkla lite Glenn Gustavsson och Lycksell får ut. Jag hade rätt höga förhoppningar på dom. De är tyvärr rena utfyllnadsspelarna i spelet 5 mot 5
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Trist om Glenn också är skadad nubratsson skrev:Ja nu utgår Glenn skadad.vlk skrev:Så jäkla lite Glenn Gustavsson och Lycksell får ut. Jag hade rätt höga förhoppningar på dom. De är tyvärr rena utfyllnadsspelarna i spelet 5 mot 5
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Blir bara bättre och bättre det här.
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet, vlk och 6 gäster