Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Men vad fan, Nättinen borta fortfarande ? Vad händer ? Ta in något annat för honom nu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:Jag gillar inte backparen. Låt Claesson gå med Persson och Häman med Vainio. Tredje par blir Koivisto-Andersson. Tydligare roller och bättre synergi effekter.
Det är så klart så. Men vi kan inte ha vår tilltänkta stjärnforward (Petterssons ersättare) borta hur länge som helst utan att ersätta.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Men vad fan, Nättinen borta fortfarande ? Vad händer ? Ta in något annat för honom nu.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Är upp till mannarna att visa att han inte saknas. Kan Lycksell ladda sitt skott istället fôr att leka spelfördelare kan det bli bra ändå.
Primeau skrev:Finns risk att vi får se en av SHL:s tråkigaste matcher ikväll, ett ringrostigt Lakers mot ett uselt Malmö….
Har vi lagt ner att en back åker ner till blå och lägger en lååång diagonalare till offensiva blå?Varanen skrev:Vi fortsätter tydligen på den inslagna vägen. För dåligt av ALLA att inte se mönstret. Spela INTE upp en lös puck i mitten. MIF har stulit 9 av 10 hittills.
Användare som besöker denna kategori: Stupet, Svartvadet, vlk och 28 gäster