Vilken galen utveckling han haftbratsson skrev:Åhman till OS!
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vilken galen utveckling han haftbratsson skrev:Åhman till OS!
Varanen skrev:Krutil är en talang utöver det vanliga.
Ja det har du rätt iSvartvadet skrev:Vill även passa på att skicka en EXTRA hyllning till en person bakom kulisserna, en som inte får några rubriker alls:
ANDREAS ANDERSSON
Han fick tillbaka Fasth till sin livs bästa form, han gjorde Källgren till en stjärna när han såg ut att vara en nobody - nu gör han det igen! Arbetet han gjort med Åhman, det är sannerligen beundransvärt. Verkar vara enormt duktig på det han gör och det ska fan i mig uppmärksammas! TAIF:s andremålis, helt uträknad av alla - kanske bäst i Sverige senaste två månaderna?
Det är en guldklimp som VLH måste hålla hårt i!
bratsson skrev:Ja det har du rätt iSvartvadet skrev:Vill även passa på att skicka en EXTRA hyllning till en person bakom kulisserna, en som inte får några rubriker alls:
ANDREAS ANDERSSON
Han fick tillbaka Fasth till sin livs bästa form, han gjorde Källgren till en stjärna när han såg ut att vara en nobody - nu gör han det igen! Arbetet han gjort med Åhman, det är sannerligen beundransvärt. Verkar vara enormt duktig på det han gör och det ska fan i mig uppmärksammas! TAIF:s andremålis, helt uträknad av alla - kanske bäst i Sverige senaste två månaderna?
Det är en guldklimp som VLH måste hålla hårt i!
Frågan är då vad vi ska göra med Fasth?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster