Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Något fel mentalt i laget. Undrar varför man har ängslan när man spelar och leder.PutteA skrev:Herregud vad kassa vi är i special teams just nu. Det blir vårt fall idag. Och vi åker runt som primadonnor och låter dom åka sönder oss och tackla sönder oss. Bedrövligt ärligt talat hur man kan agera så jävla lojt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jo så var det nog…Wolin skrev:Ang .Joels utvisning han skulle väl ge igen på tyrväinen för tacklingen han fick om det var i andra perioden. Då tar han en utvisning när det är drygt 5 min kvar av sista perioden och vi leder, där tappar vi 3 p pga av en ren ge igen /frustrations utvisning , nånstans skall man väl sätta laget i första hand… Riktigt surt att tappa troligtvis 3 pinnar på
Dessutom ganska många skär va. Att komma i den farten och sätta en propp på en spelare som redan släppt pucken kan vara riktigt farligt. Som tur är vet Joel att han kommer och snurrar ur den värsta smällen. Hade han inte hunnit snurra hade det kunnat slutat illa faktiskt.Härmapan skrev:Jo så var det nog…Wolin skrev:Ang .Joels utvisning han skulle väl ge igen på tyrväinen för tacklingen han fick om det var i andra perioden. Då tar han en utvisning när det är drygt 5 min kvar av sista perioden och vi leder, där tappar vi 3 p pga av en ren ge igen /frustrations utvisning , nånstans skall man väl sätta laget i första hand… Riktigt surt att tappa troligtvis 3 pinnar på
Något som var nytt för i år och som man beivrade i inledningen av säsongen var Late hit…
Kolla fjanten ”Tyrres” tackling på Joel 5-6 sek efter att Joel släppt pucken…
I omgång 1-10 hade det varit utvisning direkt!
Jag säger inte att jag sympatiserar med regeln men med tanke på övriga bedömningar i dagens match var den ju solklar…
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst