Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag flaggar för Färjestad & Örebro.PutteA skrev:Daniel Zaar på väg tillbaka in i Rögle. Jag tror att hur vi än vänder och vrider på saker så kommer vi ha ganska svårt att hävda oss i ett slutspel. Tror allt kommer att handla om Luleå, Skellefteå, Frölunda och Rögle. Ev utmanar Leksand. Tror inte några andra lag har potential att vara med i snacket, och definitivt inte Lakers. Jag tror vi kommer att blanda och ge fortsättningsvis också och vi kommer sluta på det poängsnitt vi har just nu, vilket kommer placera oss runt plats 8-10 i bästa fall.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Logik och känsla går inte alltid hand i handVaranen skrev:Eller inte så konstigt eftersom vi minskade spelarbudgeten med 10 mille.
Stor besvikelse i Färjestad och överlag inget märkvärdigt. Hade varit besviken om han kom till oss utifrån den prislapp han säkert har.vlk skrev:
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Stupet skrev:18 min sen fönstret stängde och det blev som många av oss trodde. Inte ett skit in.
Det ska bli intressant efter denna säsongen vad bokslutet hamnar på. Är det plus/minus noll så borde en del huvud rulla.
Och det jag kommer säga nu kommer typ alla härinne kritisera men det är vad jag tycker. Tycker att klubben borde ha en omstart. Nu lämnar Sam. Varför kan inte Evertsson oxå lämna? Jag tror att denna klubben skulle må bra av lite förändring och lite nytänk. Jag håller med om att Evertsson har gjort mycket bra saker för klubben. Men nångång måste även den eran ta slut.
Som sagt. Det är bara min tanke.
Stupet skrev:Om det ska vara den tonen att man inte kan kritisera en person i klubben utan att han ska höjas som en gud då är det något som är väldigt fel. Och isf skulle jag efter 23 år som supporter lämna direkt!
Man får tycka vad man vill utan att det ena är rätt eller fel.
StenhårtSlagskott skrev:[...] negativa till mer eller mindre allt trots att Evertsson och resten av ledningen har vunnit tre guld på sex år.
Stupet skrev:Om det ska vara den tonen att man inte kan kritisera en person i klubben utan att han ska höjas som en gud då är det något som är väldigt fel. Och isf skulle jag efter 23 år som supporter lämna direkt!
Man får tycka vad man vill utan att det ena är rätt eller fel.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster