Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Som vanligt hysch hysch i Lakers. Matchinfo samma klyschor som vanligt. Trams säger jag. SAIK meddelar att sina spelare är tillbaka. Locket på i Lakers.Svartvadet skrev:Oklart om Holmberg har orken eller? Visst, han kanske flyger till Arlanda och sedan kan ta sig till Linköping därifrån. Låter stressigt dock.
vlk skrev:Som vanligt hysch hysch i Lakers. Matchinfo samma klyschor som vanligt. Trams säger jag. SAIK meddelar att sina spelare är tillbaka. Locket på i Lakers.Svartvadet skrev:Oklart om Holmberg har orken eller? Visst, han kanske flyger till Arlanda och sedan kan ta sig till Linköping därifrån. Låter stressigt dock.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Synd att Lakers inte vill kommunicera sådant här . Det gör andra klubbar. Vi vill vara hemlighetsfulla , för det kan väl ändå inte skötas så dåligt att det glöms hela tiden.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Som vanligt hysch hysch i Lakers. Matchinfo samma klyschor som vanligt. Trams säger jag. SAIK meddelar att sina spelare är tillbaka. Locket på i Lakers.Svartvadet skrev:Oklart om Holmberg har orken eller? Visst, han kanske flyger till Arlanda och sedan kan ta sig till Linköping därifrån. Låter stressigt dock.
Är nog lite olika. Frölunda ska inte spela svenska spelare idag utan det blir först på torsdag tidigast.
Hade jag varit Växjö hade jag vilat Holmberg om han inte känner sig extra pigg. Bättre och vila om det inte saknas centrar. Men skulle vara intressant att se han och om Växjö kan få fart på spelet med en nästan ordinarie trupp.
Blir intressant Larmi får fortsätta och om han kan hålla nollan. Väntar fortfarande på den första nollan
Och 91 inte ombytt. Våra två kanske dyraste forwards spelar inte.PutteA skrev:Krutil 7:e back och Nättinen 13:e fw.
Inget - det är kukspelet som har tur…vlk skrev:Hahaha , vad händer ?
Nä, inte idag [emoji56]Härmapan skrev:Inget - det är kukspelet som har tur…vlk skrev:Hahaha , vad händer ?
Primeau skrev:Alexander Johansson, en liten filmare. Det trodde jag inte om honom.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster