Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Tyvärr är Claesson inte med, blir svårt utan våran enda snipe4 som kan lyfta pucken ovanför benskyddet.
vlk skrev:Leksand vill jag inte få i ett ev play-in om vi tar oss dit. Dom är för bra.
Självklart vänder vi dettasteve_saviano_theking skrev:Tråkigt att matchen redan i princip är över, jag kan inte se att vi vänder detta med tanke på hur vårat lag brukar ta lite motgång.
Bara att glömma detta och blicka mot nästa match.
Vi har mycket sparkapital i Holmberg, Nättinen, Calof osv.Svartvadet skrev:Sanningen är ju såhär, vilket jag tror alla vet:
I våra bästa tider - så slår ingen oss. INGEN.
Men vi har inte den personligheten som VLH brukade ha, vi blir lite för "ömsom vin ömsom vatten".
Jag tror vi kan bli en dark horse om vi når topp-6, annars så ser jag detta mer som en mellansäsong.
mollers skrev:Måste bara kommentera händelsen på ståplats/logen ikväll. Tycker det var riktigt dåligt hanterat av vakter/polis. Dem skulle ingripit tidgare. Det var befogat att ge henne en smäll.
Ofattbart att vi gjorde den missen igenVaranen skrev:Vi har absolut en hög högsta nivå, men vi har även stora brister. På senare tid har det bl a varit spelet framför eget mål. Till nästa säsong MÅSTE vi få in minst en duktig hårding som vet hur man gör det jobbigt för forwards.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster