Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Vi har inga spelare som orkar gå på kropp.PutteA skrev:Ja, men då gäller det kanske att börja synka lite som lag. Herre gud, vi är ju så osynkade i ALLT vi gör för faan. Dessutom är det svårt att spela hockey med händerna i byxfickan. Söderblom hade ju kunnat ta en sväng till utan att någon hade kommit åt honom. Vi är fortfarande alldeles för ojämna. Blandar fantastiskt spel med div 3 spel.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Fast Lasch greppar tag och ”famlar” som han alltid gör. Han har ju en horribel åkstil som gör att han ser ut att vara konstant hakad.vlk skrev:Fan vad störande utvisningar vi tar , tröstlöst
Äsch, Lundberg är runt med klubban i midjehöjd, känns onödigt , vänder och vrider lasch lite så får han med sig en utvisningPerson skrev:Fast Lasch greppar tag och ”famlar” som han alltid gör. Han har ju en horribel åkstil som gör att han ser ut att vara konstant hakad.vlk skrev:Fan vad störande utvisningar vi tar , tröstlöst
Den är inte otagbar , han är lite sen därbratsson skrev:Skulle Åhman haft sista målet kanske?
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Svartvadet skrev:Att Sam blir rörd på PK:n över att det var hans sista hemmamatch i grundserien som coach för VLH - det säger fan ALLT! Den störste vi haft. Kanske Rosén på samma nivå, men det Sam har gjort är helt fantastiskt!!
Hade han haft ett nummer på ryggen, så hade det hängt i taket. Utan tvekan.
Tack Sam för en OTROLIG resa och för att Du är Du - hoppas vi kan kröna säsongen på bästa sätt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster