Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja rätt viktigt att vi tog oss till kvarten direkt istället för att slåss i 8del utan en massa backar redan på lördag.StenhårtSlagskott skrev:Peter Andersson, Ben Thomas, Ludvig Claesson, Miika Koivisto och Jusso Vainio är våra backar det. Alltså våra skadade backar inför säsongsfinalen. Inte konstigt att defensiven är svagare än vanligt.
Får verkligen hoppas någon kan spela snart så ses vi på STORTORGET
Varanen skrev:De som inte börjat odla ansiktsbehåring ännu får fan ta mig börja NU! Bänka alla lenrakade. Slutspelet är i full gång.
Min bedömning handlar inte om målet. Sådant kan hända. Han är för flängig för min smakPutteA skrev:Jag tycker på nått sätt att Larmis intention är rätt. Jag gillar målvakter som har kapaciteten att kunna agera som en extra back baktill. Det är ju ren otur att han upptäcker att pucken går utanför linjen och att dom sen har 100% tur att få den pucken på läppen på Linus Johansson.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Som på 2-0, när han sitter på ändan redan då skottet kommer,vlk skrev:Min bedömning handlar inte om målet. Sådant kan hända. Han är för flängig för min smakPutteA skrev:Jag tycker på nått sätt att Larmis intention är rätt. Jag gillar målvakter som har kapaciteten att kunna agera som en extra back baktill. Det är ju ren otur att han upptäcker att pucken går utanför linjen och att dom sen har 100% tur att få den pucken på läppen på Linus Johansson.
Fast om du tittar på den situationen igen så ser du en liten finess som FBK spelaren gör framför mål när han trycker till vit spelare tillräckligt så han slår benen på Larmi. Så ja han sitter ner men inte av egen vilja.vlk skrev:Som på 2-0, när han sitter på ändan redan då skottet kommer,vlk skrev:Min bedömning handlar inte om målet. Sådant kan hända. Han är för flängig för min smakPutteA skrev:Jag tycker på nått sätt att Larmis intention är rätt. Jag gillar målvakter som har kapaciteten att kunna agera som en extra back baktill. Det är ju ren otur att han upptäcker att pucken går utanför linjen och att dom sen har 100% tur att få den pucken på läppen på Linus Johansson.
Nu ser det ut att bli SAIK
Fast om du tittar på den situationen igen så ser du en liten finess som FBK spelaren gör framför mål när han trycker till vit spelare tillräckligt så han slår benen på Larmi. Så ja han sitter ner men inte av egen vilja.PutteA skrev:Som på 2-0, när han sitter på ändan redan då skottet kommer,vlk skrev:Min bedömning handlar inte om målet. Sådant kan hända. Han är för flängig för min smakvlk skrev:[quote="PutteA"]Jag tycker på nått sätt att Larmis intention är rätt. Jag gillar målvakter som har kapaciteten att kunna agera som en extra back baktill. Det är ju ren otur att han upptäcker att pucken går utanför linjen och att dom sen har 100% tur att få den pucken på läppen på Linus Johansson.
Nu ser det ut att bli SAIK
Härmapan skrev:Det borde inte vara möjligt att slå ett lag med dubbelt budget - med 3 ordinarie backar…
Men vi var KLART bättre idag!
Samhall och Höneröven får fortsätta några veckor till innan vi spänner upp dom i skampålen på Stortorget…
Jag ber om ursäkt att jag flög väg…Varanen skrev:Härmapan skrev:Det borde inte vara möjligt att slå ett lag med dubbelt budget - med 3 ordinarie backar…
Men vi var KLART bättre idag!
Samhall och Höneröven får fortsätta några veckor till innan vi spänner upp dom i skampålen på Stortorget…
Tycker vi gör en utvärdering efter varje match. Värst vad du var generös och slänger till dig med veckor.
Frölunda känns bra. Klarade knappt av LHC idag HEMMA. Räknar med vinst i första matchen.
Ja han tippade väll oss som vinnare förra säsongen?Towen skrev:Har karln en journalistisk karriär på typ 30 år måste han ju på ren statistisk slump någon gång gissa rätt - precis som en pilkastande apa [emoji14] [emoji14]
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet och 7 gäster