Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Kloker! Jag uppskattar dina konstruktiva inlägg mycket!Kloker skrev:Rosén är bygdens pajk och skall inte kritiseras...enligt vissa. Men han har varit jävligt mellis hittills. Inte bäst när det gäller som mest. Ett par bra byten igår men annars inget utmärkande alls för det man kan begära. Han har alltid varit en gulleponke hur jävla dålig han än har varit. Inget nytt under Lakejernas tak där.
Det finns en spelare som jag hoppas får UTDELNING i morgon. Reider! Jag tycker att han har varit förbaskat bra men haft en jäkla otur. River och sliter. Ramträffar. Ger allt! Dags för nätande i morgon.
På det stora hela så måste flera spelare höja sig om det ska gå vägen i morgon. Holmberg till exempel. Ingen vacker NHL approach han glider fram och visar upp nu.
Att sedan backsidan suger Höneröv - tagga till då för FAN och hjälp till!
Ja fast där kan ju Sam coacha på hemmaplan så att han inte möter Lasu utan kanske kortväxte Lasch som inte ens tänker tanken på hemjobb eller gå in i närkamp?Varanen skrev:Jag skrev inte ens att Holmberg ska upp på normal nivå, men som det är nu äger Lasu honom som sin egen biatch. Ska man till NHL kanske man inte ska vara en SHL-biatch. Tycker han Lasu markerar honom för hårt kommer NHL-karriären bli kort.
Kan tyckas onödigt hårt, men det är fakta. Förra slutspelet ledde han tredje kedjan (på pappret). Nu är han den motståndarna fokuserar på och han har ENORMA problem. Jag tror han psykologiskt måste acceptera den nya situationen för skillsen har han.
Calof måste vi göra med oss av med , vi kan inte ha spelare som ledningen helt saknar förtroende förKloker skrev:Jag förstår inte utfrysningen av Calof? Visst han har inte levererat nämnvärt men nu är det ju skarpt läge. Återigen - vad har Vi att förlora? Hönerö...Henrik Evertsson skrev ju för FAN nytt kontrakt med nämnde till och med över kommande säsong.
Något måste ju ha hänt.
Vissa ryker Vissa Inte...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst