Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, visst är det extremt märkligt att alla andra klubbar i världen tillsammans har fler rykten än Lakers…?Towen skrev:Ja den här tråden är hetare än vår egen silly alltså. Det säger lite om vart klubben är på väg, ha ha..
bratsson skrev:Andy Miele till Hv71
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Hv dammsuger marknaden på mellanmjölk…bratsson skrev:Andy Miele till Hv71
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Nja, han behövde ett år i HA. Däremot kanske det hade föredragits att han fick ett år som utlånad istället 19/20 men jag ser inte Cederqvist som den spelaren som slarvats bort. Det finns andra som vi slarvat bort mer än Cederqvist.Dysterqvist skrev:Svarar på mitt egna inlägg: Cederqvist är ännu ett bra exempel på hur JÄVLA LITE KOLL Växjö har på sina egna talanger ! Nu är Filip klar för Buffalo, men han fick gå omvägen via först Taif och sedan DIF. GIVETVIS skulle han ha gått dit direkt från Växjö . Kul ändå men visst luktar det HÖNERÖV att det inte blev via Växjö?
Dysterqvist skrev:Ortio klar för HV71.
I dagsläget är det väl bara MIF och FBK som har en sämre och mindre meriterad förstemålvakt än Växjö , men då ska man komma ihåg att varken MIF eller FBK har shoppat klart:
LHC Högberg
BIF Lindbäck
TIK Rautio
IKO Cannata
MIF Marmelind (?)
RBK Rifalk
VLH Larmi
FBK ?
FHC Johansson
LIF Armalis
HV Ortio
LHC Lassinanti
SAIK Lindvall
ÖHK Enroth
Växjö har klyddat till det rejält på viktigaste possitionen, kommer det ovanpå det inte en eller två riktigt maffiga backar , enmans städfirmor ,är man nog rätt rökta.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 0 gäster