Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det vore så enkelt att skriva varför de inte spelar, men tydligen inte för dunklets moder Lakers. Vem är det i Lakers som jobbar med denna typen av kommunikation?StenhårtSlagskott skrev:Men snälla? Mellan Coach Jörgen pratade med smålandsposten och nu kan ju omöjligt två spelare blivit skadade???
Måste ju vara Covid eller något.
Säker etta på kupongen!
Jag ser hittills två bekymmer med honom, dels ser skridskoåkningen för knackig ut för SHL, dels är han hittills inte bra på det han ska vara bra på ; att ta fight och visa hårdhetStenhårtSlagskott skrev:Enig. Fast bör ge det lite fler matcher. Krutil inledde ju med fyra poäng i första matchen eller om det var +4 men sedan blev det sämre.
Bättre att börja svagt och sedan öka. Kan han nå sin fars nivå blir det bra.
-2 i dag på Keegan Lowe. Nån som har koll på hur många han var inne på mot KIK?Svartvadet skrev:På tal om Lowe, så är ju skridskorna ett klart issue - MEN - största problemet är ju att han inte alls är bra defensivt?! Förlorar ju kamper i hörnor och framför mål?!
Hade tagit att han var sämre på grillarna men ett jävla monster på att tacklas och vinna närkamper
Just därför är matchen tråkig. Båda lagen känner att Malmö är överlägsna. Tycker Reider och Sexton visar för lite dock. De borde kunna mer.Svartvadet skrev:Äsch, jag är ganska nöjd hittills! Klart steg framåt från KIK.
Vi möter Malmö med fullt lag och vi har NIO borta. NIO.
Skulle säga 80% av alla spelare i J20 Nationell håller för spel i Div.1, så säger ganska mycket om truppen.
Allt under 0-5 är heroiskt.
vlk skrev:Just därför är matchen tråkig. Båda lagen känner att Malmö är överlägsna. Tycker Reider och Sexton visar för lite dock. De borde kunna mer.Svartvadet skrev:Äsch, jag är ganska nöjd hittills! Klart steg framåt från KIK.
Vi möter Malmö med fullt lag och vi har NIO borta. NIO.
Skulle säga 80% av alla spelare i J20 Nationell håller för spel i Div.1, så säger ganska mycket om truppen.
Allt under 0-5 är heroiskt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster