Både tålamodet och minnet är kort…vlk skrev:Vi får se när serien avverkat 15 omgångarPerson skrev:Blichfeld har väl ändå gjort två mål? Absolut att hans insats kan ifrågasättas men sådant som är konstant fakta bör ju åtminstone vara korrekt för att åsikter ska kunna vara nyanserade.Stupet skrev:Jag vill gärna ha svar från Evertsson på hur i helvete han tänkte när han tog in Kossila och Blichfeldt? Den ena är långtidsskadad och den andra är totalt osynlig i match efter match efter match. Jag har hela tiden frågat mig vem i helvete Evertsson tänker ska göra målen i år. För jag ser fortfarande ingen. Visst att man trodde på Kellman men han är ju lika trött som en seg åsna. Och sen tänkte man Blichfeldt ändå kunde få en chans. Det har han fått nu 4 matcher i rad. Men inte ett enda mål än. Sen har vi ju då Kossila. Jadu när får vi se Kossila göra mål? Jo kanske när Evertsson inser att det håller inte på SHL nivå att värva spelare från secondhand marknaden om du vill vara med i toppen.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
En viss Elias P var starkt ifrågasatt både under försäsongen och även under inledningen avvdet året…
Jag jämför ingen av ovanstående med honom rent hockeymässigt - men ha lite is i magen innan ni bryter ihop!
Kellman var ju en av de bästa i VM för 3 månader sen!
Hur har Evertsson fått honom att att tappa ALLT på denna korta tid - och framför allt varför?