Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lång och trogen tjänst eller nått...vlk skrev:Hur gick det till när Herman blev Point i PP ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Örebro är tippat bottenlag , vi får seVaranen skrev:Första träningsmatchen jag ser och har redan satt skumpan på kylning. Vår backbesättning gör det OERHÖRT svårt att försvara sig mot oss. När jag läst här inne så har tongångarna varit alarmerande. Gör vi en kanonmatch idag eller har det negativa överdrivits?
Förlust i den betyder åtminstone 0 poäng på lördag. [emoji23]PutteA skrev:Den här matchen var solid bortsett kanske från första perioden. Men resten var riktigt bra. Och Keegan Lowe har tagit steg. Ska bli mycket intressant att se hur han klarar SHL. Larmi gör det riktigt bra! På lördag är detta historia, då gäller det poäng! Just nu är jag lite positivare än jag var tidigare, men laget måste fortfarande visa vad det går för när det gäller. Jag tror matchen mot IKO på lördag är lite av en nyckelmatch. Förlust i den och det kan bli en jobbig start.
Hmmm, ligger nått i det……. [emoji848]vlk skrev:Förlust i den betyder åtminstone 0 poäng på lördag. [emoji23]PutteA skrev:Den här matchen var solid bortsett kanske från första perioden. Men resten var riktigt bra. Och Keegan Lowe har tagit steg. Ska bli mycket intressant att se hur han klarar SHL. Larmi gör det riktigt bra! På lördag är detta historia, då gäller det poäng! Just nu är jag lite positivare än jag var tidigare, men laget måste fortfarande visa vad det går för när det gäller. Jag tror matchen mot IKO på lördag är lite av en nyckelmatch. Förlust i den och det kan bli en jobbig start.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster