Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:Jösses, Hönerövens fuskbygge lyckades nagga tabelltvåan på poäng…
Danskjäveln är värdelös! Larmi läcker som ett såll och Kellman är slut…
Ofattbart…? Ren tur - Såklart!
Håll tjäran och fjädrarna varma - även en blind Höneröv kan hitta ett frö…
Varför inte skriva om Lakers istället för att 100 % fokusera på vad andra tänker och tycker. Lev och låt leva, det blir enklast så. Men det är ju bara min åsikt.StenhårtSlagskott skrev:Härmapan skrev:Jösses, Hönerövens fuskbygge lyckades nagga tabelltvåan på poäng…
Danskjäveln är värdelös! Larmi läcker som ett såll och Kellman är slut…
Ofattbart…? Ren tur - Såklart!
Håll tjäran och fjädrarna varma - även en blind Höneröv kan hitta ett frö…
Vissa användare sitter med skämskudde på och vågar inte visa sig
Varför måste man ge andra en släng och ge sig på dom ? Ser inte vitsen med det. Men visst, det är fritt att fortsätta.StenhårtSlagskott skrev:Det gör jag nästan alltid. Men nu drogs det gång bra ironi och därför följde jag på i samma tema. Du måste ju åndå se komiken i det. Att såga nästan allt och alla och sedan inte kunna ge beröm när spelarna gör det bra. Det om något tycker jag är otroligt komiskt
Samma fråga kan ställas till dig om vi ska vara ärliga. Låt folk tycka och tänka. Folk som nästan uteslutande ger dålig kritik ska väl också lunna få sig en släng av sleven ibland.
Jag tycker nog att det är lite samma…vlk skrev:Varför måste man ge andra en släng och ge sig på dom ? Ser inte vitsen med det. Men visst, det är fritt att fortsätta.StenhårtSlagskott skrev:Det gör jag nästan alltid. Men nu drogs det gång bra ironi och därför följde jag på i samma tema. Du måste ju åndå se komiken i det. Att såga nästan allt och alla och sedan inte kunna ge beröm när spelarna gör det bra. Det om något tycker jag är otroligt komiskt
Samma fråga kan ställas till dig om vi ska vara ärliga. Låt folk tycka och tänka. Folk som nästan uteslutande ger dålig kritik ska väl också lunna få sig en släng av sleven ibland.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
vlk skrev:Varför måste man ge andra en släng och ge sig på dom ? Ser inte vitsen med det. Men visst, det är fritt att fortsätta.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Patetiskt. Man har fan inget i en arena att göra om det stör en, i synnerhet ska man inte stå eller sitta i anslutning till ståplats.StenhårtSlagskott skrev:Men vad är det för folk som lipar över att tifo skymmer sikten? Allt credd till tifo-gruppen. Det är ju inte varje match heller.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 4 gäster