Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dannedd skrev:Någon som sett någon match med FHC? Det känns som att de famlar i mörkret lite utifrån resultaten, ungefär lite som oss. Ska blir intressant att se vem som tar sig ut ur mörkret snabbast!
Special teams kan bli nyckel där FHC verkar ha stora problem i PP. Lite för mycket ”B&B” för Lasch kanske? [emoji1787]
Han ser ut att ha släppt en enorm sten. Tycker även hans agerande och aktivitet hade påtaglig skillnad efter målet.bratsson skrev:Det ser man direkt på den här bilden att dansken kommer göra hattrick i första perioden
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Problemet i grunden är ju att vi inte svarar upp mot Frölundas skridskoråkning utan vi spelar med handväska framför allt i egen zon. Samtidigt bara att titta på vårt PP idag. Allt går i slow motion och då blir det jobbigt när Frölunda rusar på i alla lägen. Det borde man scoutat??Svartvadet skrev:NU däremot - vi har inte en chans!
Jisses vad de kör Frölunda, sådant tempo löser inte vi
Vi hade dock Rosén, Sexton, Gustafsson och Kellman inne först. Därefter Marre, Nilsson Blichfeld och Halbgewachs. Vem ska in istället som är spets? Josen, Hugo, Ågren och Stjernan är de forwards som inte användes.bratsson skrev:Ludvig Nilsson och Martin inne när vi ska jaga ikapp.
Varför värvar vi spets när vi inte använder den?
Svartvadet skrev:Tycker det talar ganska tydligt om att vi är ett lag runt plats 8, likt många har trott. Lite små mot topplagen, Lite bättre än botten.
Jag Hugo och Ågren alla dar i veckan.Person skrev:Vi hade dock Rosén, Sexton, Gustafsson och Kellman inne först. Därefter Marre, Nilsson Blichfeld och Halbgewachs. Vem ska in istället som är spets? Josen, Hugo, Ågren och Stjernan är de forwards som inte användes.bratsson skrev:Ludvig Nilsson och Martin inne när vi ska jaga ikapp.
Varför värvar vi spets när vi inte använder den?
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster