Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Han var skadad när man värvade honom. Samma sak gäller både Bengtsson, Ågren och Blichfeld.Härmapan skrev:Men var Kossila verkligen skadad när han kom?
Han spelade väl hela förra säsongen?
När blev han skadad - under försäsongen då eller?
Inte oväntat men otroligt dåligt att informationen är NOLL…
Härmapan skrev:Ok, vilken skada hade han då?
Aleks skrev:Härmapan skrev:Ok, vilken skada hade han då?
Om det är någon här som ska till Slainte på tisdag så kan ni väl pressa Markusson lite kring det. Och kanske vad de tycker om kommunikationen kring truppen i allmänhet...
Svartvadet skrev:Tydligen är Halbgewachs på väg bort enl. Allehanda. MoDo intresserade.
Varanen skrev:Men journalisten spekulerar ju bara. Inget fel med det om man är tydlig om att det är spekulationer. Jag kan kolla på varje laguppställning och hitta spelare som KAN vara på väg bort. Det enda som finns här är att Modo varit intresserade av Hal, han inte levererade i början och att vi har en bred trupp. Intressant att se vad som händer med truppen om alla är friska, men vi pratar om hockey och det är ovanligt att en trupp inte skulle drabbas av skador. Kan ekonomin hantera det bör vi ha kyla i magen.
Ja, dom kör väl inte ens isaggregaten för fult då det varje match är vatten på planen? [emoji848]steve_saviano_theking skrev:Varanen skrev:Men journalisten spekulerar ju bara. Inget fel med det om man är tydlig om att det är spekulationer. Jag kan kolla på varje laguppställning och hitta spelare som KAN vara på väg bort. Det enda som finns här är att Modo varit intresserade av Hal, han inte levererade i början och att vi har en bred trupp. Intressant att se vad som händer med truppen om alla är friska, men vi pratar om hockey och det är ovanligt att en trupp inte skulle drabbas av skador. Kan ekonomin hantera det bör vi ha kyla i magen.
Vi vet ju sedan tidigare att ekonomin är extremt ansträngd pga elpriserna, det kan ju vara så att vi behöver låta en annan klubb ta över hans kontrakt för att ha råd att ha kvar alla isytor.
Jag trodde Ågren var sjuk. Om han nu är skadad så är det nog inget större eftersom SMP skrev i tisdags att han eventuellt kunde spela igår.bratsson skrev:Jaha inget nytt om Kossila, Rieder?
Skapligt sparkapital.
Och Ågren skadad igen.
Det luktar förstärkning på gång, men starkt att ligga 1a med sådana spelare i sjukstugan.
15e Oktober kom Rieder till oss efter en NHL-tryout. Kan vi hoppas på något liknande scenario i år igen?
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Ok.Person skrev:Jag trodde Ågren var sjuk. Om han nu är skadad så är det nog inget större eftersom SMP skrev i tisdags att han eventuellt kunde spela igår.bratsson skrev:Jaha inget nytt om Kossila, Rieder?
Skapligt sparkapital.
Och Ågren skadad igen.
Det luktar förstärkning på gång, men starkt att ligga 1a med sådana spelare i sjukstugan.
15e Oktober kom Rieder till oss efter en NHL-tryout. Kan vi hoppas på något liknande scenario i år igen?
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
Towen skrev:Inte speciellt upplyftande läsning om ni frågar mig. Tolkar det som att stjärntrollet (Varanen hävdar Europas bästa?) blir borta nära två månader till, och HITLER Junior i kanske en månad..
Tänk om det är den här vintern Svartis SUPERSPJUTH äntligen slinker genom Tullen. Vi måste polera anfallet. Lyckas vi med det vinner vi serien. Och Sanny kommer i direktsändning i podden..
Helt enig!Aleks skrev:Tänk vad lätt det var att informera om skadeläget. Bara några rader om förväntad frånvaro, vi fick tom lite insyn i anledningen. Lite av min frustration lägger sig när man inte behöver gå till varje match och fråga sig om en spelare är tillbaka eller inte.
Nu när en skaderapport är gjord tycker jag det bästa vi kan göra är att ösa med positiv feedback så att de förstår att det här är något viktigt för oss supportrar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster