Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Lite väl dramatiskt va?bratsson skrev:Vinner vi inte mot Frölunda ikväll så kommer vi aldrig att vinna mot dem
Skickat från min SM-A515F via Tapatalk
bratsson skrev:Vinner vi inte mot Frölunda ikväll så kommer vi aldrig att vinna mot dem
Person skrev:Lite väl dramatiskt va?bratsson skrev:Vinner vi inte mot Frölunda ikväll så kommer vi aldrig att vinna mot dem
Självklart skojar jag lite.Dysterqvist skrev:bratsson skrev:Vinner vi inte mot Frölunda ikväll så kommer vi aldrig att vinna mot dem
Vet du nått som vi andra inte vet ? Växjö har visserligen bra statts hemma mot Fiskhandlarna, men när dom möttes för bara någon vecka sedan var det otroligt stor skillnad mellan lagen , klasskillnad. Till Frölundas fördel , vågar inte sätta en peng på att det äns blir poäng ikväll .
Jag vill samma stabila defensiv som mot Luleå , framåt vill jag se Blichfeld och Halbgewaks delaktiga i spelet , ock minst en av dom ska näta!
Svartvadet skrev:Halbgewachs ser ju ut som en ny spelare?!?
Jäkla roligt att se!
Den kedjan börjar hitta mer rätt allt eftersom.Svartvadet skrev:Halbgewachs ser ju ut som en ny spelare?!?
Jäkla roligt att se!
bratsson skrev:Om inte dansken gör mål på det läget han fick idag, när 17 ska han göra mål då?
Dysterqvist skrev:Svartvadet skrev:Halbgewachs ser ju ut som en ny spelare?!?
Jäkla roligt att se!
Jag tycker han är naiv jag , surrar omkring som nån i P14 .
Dysterqvist skrev:Svartvadet skrev:Halbgewachs ser ju ut som en ny spelare?!?
Jäkla roligt att se!
Jag tycker han är naiv jag , surrar omkring som nån i P14 .
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster