Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
bratsson skrev:Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
Tänk den dagen vi får balans i defensiven kontra offensiven.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
Tar gärna 1-0. Dåligt spel och de kortsiktigas allmänna gnäll och klagan. Behöver lite framgång nu i vilken form som helst.
Dysterqvist skrev:StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
Tar gärna 1-0. Dåligt spel och de kortsiktigas allmänna gnäll och klagan. Behöver lite framgång nu i vilken form som helst.
”De kortsiktigas gnäll”. Det spelas om poäng nu , jag är trött på att se sex hög avlönade så kallade stjärnspelare uträtta i princip noll i match efter match . 250 000 kr i månadslön på några av dom , ge mej 75 000 så kan jag också åka omkring och uträtta ingenting . En billigare lösning .
Jag tar gärna någorlunda konstruktivt spel också [emoji16]StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
bratsson skrev:Jag tar gärna någorlunda konstruktivt spel också [emoji16]StenhårtSlagskott skrev:bratsson skrev:Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
Svartvadet skrev:Varför betalar vi dyra pengar för en Div.2 Dansk när vi har Joel Svensson som är bättre?
StenhårtSlagskott skrev:Jag tar gärna någorlunda konstruktivt spel också [emoji16]bratsson skrev:StenhårtSlagskott skrev:[quote="bratsson"]Jaha, nu ska väl Jörgen täppa till bakåt så lär väl bli 0-1 till oss eller något sådant...
Vinner vi på det målet......[emoji28]Svartvadet skrev:Det var bland de värsta tavlor jag sett!!!! Jisses
Hela vårt lag har inte dåligt självförtroende , 4-linan spelar sitt livs hockey. Fyllda med självförtroendeSvartvadet skrev:Det blir lite parodi att kolla på när två lag har så dåligt självförtroende just nu!
Det är verkligen noll skärpa i offensiven, för man vågar inte spela ut helt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster