Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Håller med. Var inte glad i den värvningen. Måste nog göra en pudel på den jag med [emoji6] Hur kan Armanis bli så förbannad på den bedömningen? Dom kan ju inte döma bort det.Dysterqvist skrev:Keegan Lowe fortsätter att imponera på mej , gör dom små men ack så viktiga detaljerna i spelet välldigt bra
Detta såg jag inte komma när han inledde .
Härmapan skrev:Mmm, fast det är ingen som gjort två mål ännu idag. Vi sprider ut poängproduktionen för mycket!
Kval runt hörnet…
Ja, vi leder bara serien med 5 poäng…Svartvadet skrev:Så jävla klappkassa vi är, under all kritik. Larmi borde de ersätta på direkten, liksom Jörgen och Evertsson borde avgå imorgon
Jo, men det är heller aldrig för sent att ge upp…Varanen skrev:vlk - Precis. Högmod går före fall. Men vi är popens försvarare så vi skiter i konventioner. Totaldominans är det minsta vi accepterar.
Och det är inga dåliga hemmalag heller! [emoji869]Person skrev:Vilken vecka! 9 av 9 med alla tre på bortais är rugggigt starkt.
StenhårtSlagskott skrev:Funderar på Glenn G och att han flyttades till fjärdelinan. Beror det på prestation eller att han inte vill förlänga kontraktet, för att inte spela alls igår. Vill han byta ner sig till Rögle i botten mot ett lag som överraskar i toppen? För den som gillar konspirationsteorier: är Glenn påväg bort?
StenhårtSlagskott skrev:HHA i landslaget. Den såg jag inte komma.
Fast de konkurrerar inte ens med varandra om samma plats.västrastå skrev:StenhårtSlagskott skrev:HHA i landslaget. Den såg jag inte komma.
HHA men inte Kjellman? Skräll
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 9 gäster