Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Extrema loosers. Känns det som. Östers försvar håller knappt superallsvensk klass.Svartvadet skrev:Vilket loser lag de är... Skämmigt att de bor så nära oss rent av. Påminner om MoDo, misskött förening i så många år
Östers klack är mycket stark , hatten av.Aleks skrev:Jag skulle säga att föreningen har något på gång igen efter att ha trampat vatten så länge. Dessutom har klacken varit riktigt mäktig på slutet. Kan den orangea väggen matcha det? I så fall behöver man höja sig och börja få in nästa generation supportrar också.
vlk skrev:Östers klack är mycket stark , hatten av.Aleks skrev:Jag skulle säga att föreningen har något på gång igen efter att ha trampat vatten så länge. Dessutom har klacken varit riktigt mäktig på slutet. Kan den orangea väggen matcha det? I så fall behöver man höja sig och börja få in nästa generation supportrar också.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag både följer och håller på öster, tyvärr har de inte en vinnarkulturAleks skrev:vlk skrev:Östers klack är mycket stark , hatten av.Aleks skrev:Jag skulle säga att föreningen har något på gång igen efter att ha trampat vatten så länge. Dessutom har klacken varit riktigt mäktig på slutet. Kan den orangea väggen matcha det? I så fall behöver man höja sig och börja få in nästa generation supportrar också.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Vi är trots allt många som, hör och häpna, följer flera av Växjös elitlag och önskar att det presteras på topp sportsligt och kokar i arenorna oavsett förening. Ibland hade man väl önskat att alla idrotter var samlade under samma förening för att kunna dra nytta i supporterkulturen. Eller kanske storheten ligger i att man är olika föreningar som väljer sin egen väg.
Oavsett måste jag säga att Växjö växt som idrottsstad med vår arenastad. Det finns mycket att följa för den intresserade.
Svartvadet skrev:Hade Lakers startat ett fotbollslag hade de varit förbi Öster sedan länge
Det var nog snarare en metafor.Aleks skrev:Svartvadet skrev:Hade Lakers startat ett fotbollslag hade de varit förbi Öster sedan länge
haha, njae... tror det hade slutat ganska illa faktiskt. Tror det inte hade fallit väl i smaken för många Växjöbor om Lakers försökt konkurrera ut ett etablerat varumärke som Öster. Tror hockeyn också hade fått sota för det
Öster, sämst när det gäller igen. Hopplöst psyke i hela den föreningen. Ta det gärna som tändvätska öster. Jag håller trots allt på er. Men det är fan tålamodsprövande.alfax skrev:Öster 2700 åskådare på en match som gäller allsvensk uppflyttning. LAKERS 3700 på sitt skills !
alfax skrev:Öster 2700 åskådare på en match som gäller allsvensk uppflyttning. LAKERS 3700 på sitt skills !
Med en annan målvakt eller rent av en påse nötter i mål, så hade Öster spelat kval.Svartvadet skrev:Kommer de någonsin gå upp igen?
Lite väl mycket loser-stämpel numera
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster