Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det räcker ju för motståndaren att göra mål så vinner deStenhårtSlagskott skrev:Läropeng,
Så mycket bra att ta med från matchen och hur laget ska spela. Även att det svider om man inte avgör måste tas med. Spelar laget oftare som idag är det inte många lag som slår Växjö över fem eller sju matcher.
vlk skrev:Det räcker ju för motståndaren att göra mål så vinner deStenhårtSlagskott skrev:Läropeng,
Så mycket bra att ta med från matchen och hur laget ska spela. Även att det svider om man inte avgör måste tas med. Spelar laget oftare som idag är det inte många lag som slår Växjö över fem eller sju matcher.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, om man har den inställningen till livet som VLK och några till så är det ju så…Stupet skrev:Det syns så jävla tydligt att när inte våra backar är med i målskyttet eller när Kossila, Rosen och Hugo gör ett mål var då finns det ingen som levererar.
Och jag håller med vlk. Det räcker ju med att motståndarna gör 2 mål så har dom chans att vinna.
5-0 var närmare än 1-1Härmapan skrev:Ja, om man har den inställningen till livet som VLK och några till så är det ju så…Stupet skrev:Det syns så jävla tydligt att när inte våra backar är med i målskyttet eller när Kossila, Rosen och Hugo gör ett mål var då finns det ingen som levererar.
Och jag håller med vlk. Det räcker ju med att motståndarna gör 2 mål så har dom chans att vinna.
Men faktum är att de senaste 7 matcherna (innan idag) så har vi gjort 3-4-3-3-4-3-resp 5 mål…
Så jag håller inte med om att 1 mål räcker…
Man kan gnälla och kräva att alla ska skeppas och avgå men den här matchen är unik!
RR missar öppet mål och Stjernborg flippar också över öppet mål!
Saik har INGENTING i 5-5 och vi vinner med 4-0 i ett slutapel om det ser ut så här!
Vi var mer överlägsna i spelet idag än vi var i finalserien 2018!
bratsson skrev:Att vi inte gör mål kommer straffa oss i den här matchen
Säger samma, det kunde likaväl blivit 5-0 eller 7-0.DeLarge skrev:Sen när jag började följa Lakers i div 2 har jag sett i princip varje match live eller från soffan (när vi väl hamnade i Tv-rutan). Och den uppvisning jag fick skåda idag är bland det absolut mest dominanta jag någonsin sätt.
Skiter i den otroligt sura förlusten som det sedermera blev, det jag konstaterar är att hockeysverige och resterande SHL kan ju verkligen vara oroliga att lyckas slå Växjö i fyra matcher när det väl blir slutspel
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster