Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:Någonstans så är jag mest glad åt att coach Jörgen lyckats få ut sitt hockeykunnande till laget. Att efterträda en populär tränare som coach Hallam, vara ny som headcoach, dessutom i en klubb där vinnandet är en del av vardagen, kan inte vara lätt för någon. Coach Jörgen har dessutom en stil utåt som jag gillar. Man behöver inte vara Allanballan och hockey behöver inte göras svårare än det är. Han är en bra kommunikatör i mitt tycke. Inger ett förtroende hos mig. Både för sitt kunnande men också för att han verkar ha båda fötterna på jorden. Skrävlare finns det gott om i alla branscher. Vi behöver inte ha en.
StenhårtSlagskott skrev:Lägg till att Nilsson är avstängd också.
Det finns andra ligor också att ta hänsyn tillPerson skrev:Det har ju varit flertalet matchlediga tisdagar, varför i helvete används inte de istället?
Jag menar ju att SHL hade kunnat schemalägga exempelvis matchen mot HV under gårdagen.vlk skrev:Det finns andra ligor också att ta hänsyn tillPerson skrev:Det har ju varit flertalet matchlediga tisdagar, varför i helvete används inte de istället?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, någon har inte tänkt tillPerson skrev:Jag menar ju att SHL hade kunnat schemalägga exempelvis matchen mot HV under gårdagen.vlk skrev:Det finns andra ligor också att ta hänsyn tillPerson skrev:Det har ju varit flertalet matchlediga tisdagar, varför i helvete används inte de istället?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster