Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Coooopervlk skrev:Vem i Lakers kommer att ta en onödig utvisning ? [emoji23]
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jag säger Hardybratsson skrev:Coooopervlk skrev:Vem i Lakers kommer att ta en onödig utvisning ? [emoji23]
"snyggt" [emoji106]vlk skrev:Jag säger Hardybratsson skrev:Coooopervlk skrev:Vem i Lakers kommer att ta en onödig utvisning ? [emoji23]
MalZon skrev:Asså är helt chockad över sista "målet". Han har ju 2 motspelare i röven och hakas, är ju i min värld inte ett öppet friläge. Den som kommer på hans vänstra sida är ju inte långt borta och hade ju haft möjlighet att komma ikapp och få honom att missa målet... Men kan inte regeln där, känns så konstigt bara.
PutteA skrev:MalZon skrev:Asså är helt chockad över sista "målet". Han har ju 2 motspelare i röven och hakas, är ju i min värld inte ett öppet friläge. Den som kommer på hans vänstra sida är ju inte långt borta och hade ju haft möjlighet att komma ikapp och få honom att missa målet... Men kan inte regeln där, känns så konstigt bara.
StenhårtSlagskott skrev:Förlorade VLH med 2-0 i sista perioden. Vi börjar med 2-0 underläge då så kan det bli jämnt efter sextiominuters hockey.
KÖTTA PÅ VLH
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet och 4 gäster