Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det visar väl ändå på en viss styrka när ALLA våra spelare är helt UNDER isen och vi vinner ändå…Daste skrev:Bengtsson är väl den enda backen som inte varit helt under isen, även om jag vill minnas att det var han som tappade markeringen på friåkningen(?). Skönt att han fick näta.
Måste vara första gången han inte gör det mot oss.,.. [emoji28]StenhårtSlagskott skrev:Två poäng är godkänt med underläge 0-2 efter första perioden. Men bäst av allt är att Tedenspy inte gjorde hattrick
Nu rullar vi vidare in i lördagskvällen.
God Jul på er!
Vilka tänker du på?PutteA skrev:Ska bli intressant att se om vi får några anmälningar till DN för diving imorrn. Borde bli ett par stycken faktiskt. Väldigt tydliga.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Svartvadet skrev:Kossila är potentiellt GUD, ifrågasätter inte det minsta.
Ja, det var riktigt snyggt och ett enormt arbete bakom ,StenhårtSlagskott skrev::clap: STORT plus till tifogruppen och alla inblandade.
En utav massor av trådar igår som såg ut på samma sätt.StenhårtSlagskott skrev:Har inte hört någon som jobbar eller spelat hockey prata om plast. Alla jag pratar med hos andra klubbar har största respekt för det Växjö och Lakejerna gjort.
Vill ha ett tifo med texten (och en bild på chiefen, #87 och #60. )
Veni, vidi, vici
1997-2023
Varanen skrev:Fast vi ska givetvis ha engelsk text på den. Mer street.
StenhårtSlagskott skrev:Växjö Lakers Hockey
Sedan 1900-talet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster