Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag tror inte detta har med JJ att göra utan ett gäng som fått vattenskallar, och tror dom är oövervinneliga. Som nån skrev, det har varit på G länge detta. Ett lag som inte är beredda att göra jobbet hittar sällan en vinnande väg över tid, utan verkligheten kommer ikapp. Sen tror jag som jag skrev efter matchen mot IKO. Vi har ett för svagt lag rent fysiskt. Och det börjar visa sig nu när vi närmar oss slutet av säsongen och lagen på alla nivåer av tabellen börjar steppa upp. Det blir mer och mer fysiskt ju närmare slutspel vi kommer, och jag tycker det varit ganska tydligt sista tiden att vi räcker inte till. Malmö hade ju lekstuga i sargspelet idag. Dom gjorde ju vad som ville där. Våra flugviktare till forwards har ju inget att sätta emot Malmös stora spelare. Och det lär ju knappast bli lättare i ett slutspel. Det känns som den kritiken som fanns tidigt i höstas trots allt är befogad. Vi har spelat bra i en tidig grundserie där alla lag spelar för att positionera sig. Nu har vi en tydlig tabell, nu börjar upploppet och då visar sig våra svagheter.bratsson skrev:Laget är inte vant när en tränare blir arg som Jörgen. Det fungerar inte.
Detta har aldrig hänt med Sam. 2 så stora förluster nära i tid.
Nä jag hoppas det inte är Jörgen, för då har vi problem.PutteA skrev:Jag tror inte detta har med JJ att göra utan ett gäng som fått vattenskallar, och tror dom är oövervinneliga. Som nån skrev, det har varit på G länge detta. Ett lag som inte är beredda att göra jobbet hittar sällan en vinnande väg över tid, utan verkligheten kommer ikapp. Sen tror jag som jag skrev efter matchen mot IKO. Vi har ett för svagt lag rent fysiskt. Och det börjar visa sig nu när vi närmar oss slutet av säsongen och lagen på alla nivåer av tabellen börjar steppa upp. Det blir mer och mer fysiskt ju närmare slutspel vi kommer, och jag tycker det varit ganska tydligt sista tiden att vi räcker inte till. Malmö hade ju lekstuga i sargspelet idag. Dom gjorde ju vad som ville där. Våra flugviktare till forwards har ju inget att sätta emot Malmös stora spelare. Och det lär ju knappast bli lättare i ett slutspel. Det känns som den kritiken som fanns tidigt i höstas trots allt är befogad. Vi har spelat bra i en tidig grundserie där alla lag spelar för att positionera sig. Nu har vi en tydlig tabell, nu börjar upploppet och då visar sig våra svagheter.bratsson skrev:Laget är inte vant när en tränare blir arg som Jörgen. Det fungerar inte.
Detta har aldrig hänt med Sam. 2 så stora förluster nära i tid.
Ska bli intressant att se om HE tar in nått. Jag är tveksam.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster