Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Hehe sjukt.DeLarge skrev:Är jag sen på bollen här, men noterade förövrigt otroligt sjukt liknande stats på grundserien 20/21 versus i år
2020/2021 tog vi 27 trepoängare, nollade 11 gånger, 7st övertids/straffvinster samt 7st övertids/strafförluster. Vi gjorde 153 mål och släppte in 112 mål vilket genererade totalt 102 poäng och ett poängsnitt på 1,96.
2022/2023 då? EXAKT SAMMA ... 27 trepoängare, nollade 11 gånger, 7st övertids/straffvinster samt 7st övertids/strafförluster.... vi gjorde också IGEN 153 mål, men släppte in 111(!) mål och slutade på 102 pinnar med samma poängsnitt... Med andra ord EN SKILLNAD.... ..ett färre insläppt mål 2022/2023 än senaste gången vi vann serien... Helt sjuka stats, är det ens möjligt?
Deja vu deluxe
Jag är ju helt plastifierad men vad är det som gör en mållåt plastig?Svartvadet skrev:Är det inte lite ironiskt ändå att stora stolta Frölunda börjat köra Sweet Caroline som mållåt också?
Allt vi gör är plast i extremisternas och kulturarbetarnas ögon så släpp det. Gör vi något nytt eget eller tar något andra har spelar ingen roll. Vi är plast ändå [emoji23][emoji23]Härmapan skrev:Jag är ju helt plastifierad men vad är det som gör en mållåt plastig?Svartvadet skrev:Är det inte lite ironiskt ändå att stora stolta Frölunda börjat köra Sweet Caroline som mållåt också?
Vilka låtar ska man köra för att vara som de gamla murkna och mögliga kulturlagen???
Jag vetvlk skrev:Allt vi gör är plast i extremisternas och kulturarbetarnas ögon så släpp det. Gör vi något nytt eget eller tar något andra har spelar ingen roll. Vi är plast ändå [emoji23][emoji23]Härmapan skrev:Jag är ju helt plastifierad men vad är det som gör en mållåt plastig?Svartvadet skrev:Är det inte lite ironiskt ändå att stora stolta Frölunda börjat köra Sweet Caroline som mållåt också?
Vilka låtar ska man köra för att vara som de gamla murkna och mögliga kulturlagen???
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Sådant växer fram med åren, vi är inte där än , vi ska dock akta oss för att titta för mycket på andra. Vi börjar få egna traditioner som är vårt eget, ofta håller de matchen för att vi ska köra vår grej texvästrastå skrev:Vi har lite att lära av fansen i Löfbergs
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Säker?Varanen skrev:TIK kan vi glömma om inte Örebro kollapsar fullständigt. 3-0 och total utskåpning i den matchen. Ska kolla på den andra kvarten nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster