Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Han käkar puckVaranen skrev:Lassinantti har en puckmagnet i magen. Fuskare!
bratsson skrev:Han käkar puckVaranen skrev:Lassinantti har en puckmagnet i magen. Fuskare!
västrastå skrev:Luleå var testet iår! Nu blir det promenad till Stortorget
Varför tror du det? Om Frölunda blir det slutsåltbratsson skrev:Och nu på fredag blir det ca 4500 personer i Vida....
bratsson skrev:Och nu på fredag blir det ca 4500 personer i Vida....
bratsson skrev:Nej
Komarov och Juhani Tyrväinen lever för sådana här matcher.
Dom kommer köra över oss.
Tycker Luleå har en bättre defensiv än oss och att våran defensiv är lite mer offensivt skickliga räcker inte för våran offensiv är så extremt tunn och svag.
Tycker även Larmi inte stängt till det där lilla extra som Lassinantti gjort. Typ 1-0 i förra hemmamatchen, det ska vara stängt mellan benen där. I en sådan tight serie så blir sådana "misstag" avgörande.
Senaste matcherna har vi inte fått den extra skjuts av domare eller onödiga utvisningar av Luleå. Hade vi fått en puck out sist så kanske vi kunde haft lite tur och gjort mål och tagit det till förlängning, men så kan det inte vara hela tiden heller.
Jag trodde verkligen Växjö skulle klara av det här enkelt, men Dansken, Halbgewach, Kellman, Rosén, Hugo? Gustafsson, Rieder, är för trubbiga och känsliga.
Nä, det tar slut imorgon pojkar.
Dags att säga upp Cmore....
Jepp.bratsson skrev:Äh jag har ändrat mig.
Ingen trodde vi skulle ta förstaplatsen istället för Skellefteå heller och vi slutade 1a. Vi skärpte till oss på slutet.
Även så gör vi imorgon.
Vi vinner och jag behåller Cmore ett tag till..
Puss
Snälla citera några; det brukar vara veckans höjdpunkt , att läsa dina efterhandsrapporter efter att ha varit tyst en vecka [emoji23][emoji3][emoji23][emoji3]. Smash me in the head, im ready!Härmapan skrev:Helvete vad bra man mår idag [emoji3]
(…och jag skiter i att citera alla er som gav upp efter söndagens match [emoji12])
Nu står vi på noll igen och i semin kommer vi troligen att vräka in mål!
Den typ vi har som är mest lik blev avstängd tyvärrVaranen skrev:Det bästa med att vi vann igår är att vi slipper kalla Tyrväinen daddy nästa säsong. Han var inte lika bra igår, men jag anser honom som den bästa spelaren i den här kvarten (bortsett målvakterna). Jag KRÄVER den spelartypen nästa säsong. Annars hoppar jag på Klokers anti-Höneröf tåg.
Pondus, Grit och Fysik. Kryddat med lite Hockeyilska.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster