Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
När man är så trubbiga som vi har man inte råd att göra ett enda misstag. Tyvärr gjorde vi det. Det blir nog avgörande.PutteA skrev:Tre perioder nu utan ett enda mål. Jag är tveksam till att vi gör mål idag. Jag tror det blir 0-2 efter att vi plockat målvakten. Det sämsta som kunde hända idag var att släppa in ett tidigt mål. Frölunda jobbar nu bara med att hålla oss på utsidan och sen gå på kontringar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Stupet skrev:Gör motståndarna första målet så är det lika med förlust för Växjö även om det är 0-1. Det har blivit en vana.
7 min av 3:e och fortfarande inte en tillstymmelse till forcering. Den enda som vill något är Ludde. Säger som vanligt allt om detta laget. Lovar att det kommer en liten forcering de sista 3 min och sen rinner det ut i sanden.
Som dag och natt serie och slutspel.Svartvadet skrev:Stupet skrev:Gör motståndarna första målet så är det lika med förlust för Växjö även om det är 0-1. Det har blivit en vana.
7 min av 3:e och fortfarande inte en tillstymmelse till forcering. Den enda som vill något är Ludde. Säger som vanligt allt om detta laget. Lovar att det kommer en liten forcering de sista 3 min och sen rinner det ut i sanden.
Du vet att VLH har tangerar rekordet i flest antal vändningar i SHL denna säsongen va?
PutteA skrev:Ja där bjöd man verkligen på en munter tillställning. 4 perioder utan mål trots att man vinner skotten. Jag måste lyfta på hatten. Frölunda spelade Växjö Lakers spel idag. Ett mål på ett individuellt misstag, IGEN. Och sen stängde dom matchen. Att vi tar en match i Scandinavium ser jag som näst intill omöjligt. Sista matchen på lördag sen kör silly!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Sorry, men du har nog lite för hög tro på detta. Vi behöver iofs inte ta tre raka. Men vi MÅSTE nu sno en match i Scandinavium, och det gör vi inte. T.o.m oddsen är emot oss när det gäller att vinna i den byggnaden. Fortsätter Frölunda spela på samma sätt med den desperationen och väntar på Lakers misstag så har vi inget att sätta emot. Alltså våra klara målchanser är väldigt lätträknade, och vi får verkligen slita för dom. Frölunda gör inga misstag så vi får inget gratis. Vänder vi detta är det en rejäl bragd!StenhårtSlagskott skrev:Tre raka är det som gäller nu. Ser inget problem med det!
Om någon frågade er inför säsongen att det BARA krävs tre raka segrar för att nå final så hade alla tagit det läget direkt.
Guldläge!
Nä, nu ser det jävligt mörkt ut…noneedforaname skrev:västrastå skrev:Vad fan krävs för att Jörgen ska vara missnöjd med en insats?
Det syns att han var besviken. Det konstiga med de senaste presskonferenserna är att ingen ställer några frågor, allra minst rätt frågor. Tjänstefel eller en överenskommelse? Vill man ha en tunn tidning så...
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster