Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
PutteA skrev:Det värsta tycker jag är att vi spelar fast oss själva. Vi väljer att spela svårt när vi bara kan chippa ut och vi rensar när läge finns för att ta pucken framåt kontrollerat. Känns som lite panik i mellanåt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
När vi Chippar ut tycker hockey-Sverige vi spelar tråkhockey [emoji23][emoji23][emoji3590]PutteA skrev:Det värsta tycker jag är att vi spelar fast oss själva. Vi väljer att spela svårt när vi bara kan chippa ut och vi rensar när läge finns för att ta pucken framåt kontrollerat. Känns som lite panik i mellanåt.
Japp.vlk skrev:Har dom fått bort Kossila ?
Det krävs nått extra med tanke på förutsättningarna. 5 skott på mål i andra är inte okej i en semifinal 6. Dessutom 1-0 på tavlan.StenhårtSlagskott skrev:Stjernborg/Rieder kliver fram i tredje.
Har kollat sekvensen flera gånger och tyvärr ser man att Fohlin kör över Kossila medvetet…Person skrev:Japp.vlk skrev:Har dom fått bort Kossila ?
Fan va vi går bort oss efter utvisningen. Märktes tydligt att vi hade tre backar på isen.
Joey Ramone skrev:Det var länge sedan det var ett reportage om Joel L.
Vi behöver lite tur och magiPutteA skrev:Det är inte mycket som talar för oss måste jag säga. Tycker ärligt att vi spelar ganska dåligt faktiskt. Frölunda sköljer ju över oss så fort dom kommer in i vår zon. Sen har vi ju hur svårt som helst att få ut den. Vi har mycket svårare att etablera tryck i deras zon. När vi väl gör det är vi bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster