Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Fullvaccinerade. Hoppas det även gäller mot hiv71.Towen skrev:Jaha.. Och så går man in på Pelicans' hemsida för att höra vad Purre CARLSSON säger om Lakers som motstånd. Eftersom jag saknar Varanen's multitasking kapacitet är jag helt i händerna på Google Translate's översättning..
"– Växjö har legat i Sverigetoppen i åratal. Det är ett utmärkt lag vid fötterna även i år. Det är mycket skicklighet och laget spelar ett smart spel, där motståndaren inte firar vid målstolparna. De har traditionellt vaccinerat sig mot fel med en hög andel."
Vi är uppenbarligen ett intressant och INNOVATIVT lag i vart fall
Och så klart nätar danskenvlk skrev:Stjernborg och dansken är frustrerande iskalla när det drar ihop sig till avslut på mål
Östlund är inte bekväm än, helt otajmad
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Så fort jag skrev att Lakers var bra så går de ner sig.vlk skrev:Och så klart nätar danskenvlk skrev:Stjernborg och dansken är frustrerande iskalla när det drar ihop sig till avslut på mål
Östlund är inte bekväm än, helt otajmad
Lakers är oväntat bra idag faktiskt
Towen skrev:Patenterad LARMI-räddning och spridning på målen. Vi gör vad vi behöver. Leker ishockey emellanåt. Utan att förta oss. En puck- och bollkänsla som egentligen bara återfinns i Växjö Lakers Hockey och brasiliansk landslagsfotboll.
Om NHL tar upp oss efter säsongen, jag antar att det blir i Eastern Conference då?
Towen skrev:'Stjernan' ur spel. Och fortfarande inte ett ljud om KOSSILA. Inte ett pip..
Dysterqvist skrev:Det kommer ta tid innan han är 100% i matchform. Synd, men gick ju bra förra säsongen ändå.
Dysterqvist skrev:Så är det. Men lite synd är det, hade varit så jäkla kul att få se just Kossila i sin fulla potential: skadefri en hel säsong, ojojoj…
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], vlk och 10 gäster