Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jaså? Trodde det var Gösserdrinkarens felKloker skrev:Jag hoppas att domarna är bättre i morgon. Det är ju liksom deras FEL att vi förlorar.
Ja, efter det här totala haveriet med bara 4 SM-SM-guld och NOLL vinster i år… Hur länge ska parodin med den här ryggradslösa pajasen få fortgå? Nu MÅSTE det vara dags att plocka fram tjära och HÖNEFJÄDRAR!!!!!bratsson skrev:Jaså? Trodde det var Gösserdrinkarens felKloker skrev:Jag hoppas att domarna är bättre i morgon. Det är ju liksom deras FEL att vi förlorar.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Ah sorry. Dumt av mig.Kloker skrev:Jag har inte kritiserat Henrik Evertsson utan domarnas insats igår afton. Det var domarnas fel att VLH förlorade, tycker inte du det - som alltid? Att dra Hönerövskortet när det är tomt i foderluckan är pinsamt. Faktiskt.
Vart står laget ?StenhårtSlagskott skrev:Hela fjärdelinan skadad. Läge att flytta ner Sylvegård! När musklerna saknas måste VLH vara mer rädd om pucken.
KÖTTA PÅ VLH
Vi behöver bry oss om ett lag, Växjö. Vad andra gör och hur är ointressantHärmapan skrev:Vi klagar på vårt PP…
Det är ändå oändligt mycket bättre än Frölundas!
5 min PP och sen ytterligare en tvåa så 5-3 i 2 min mot Leksand…
Resultat 1-0 till Leksand
Förlåtvlk skrev:Vi behöver bry oss om ett lag, Växjö. Vad andra gör och hur är ointressantHärmapan skrev:Vi klagar på vårt PP…
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det är förlåtet !Härmapan skrev:Förlåtvlk skrev:Vi behöver bry oss om ett lag, Växjö. Vad andra gör och hur är ointressantHärmapan skrev:Vi klagar på vårt PP…
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Varanen skrev:Mäktigt tifo! Gott jobbat alla inblandade.
Varanen skrev:Ja, känslan är att vi är softa och mjuka. Fan om vi har ett sånt lag den här säsongen. En j-a Barba-familj.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 33 gäster