Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:Herregud så mycket skador
vlk skrev:Det är något galet att få skador i denna omfattning varje år så fort allvaret börjar.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Rieder, Hugo G och McLaughlin är hyfsade men knappast några stjärnor och de kvittas i princip av Everberg och Bichsel som saknades i Rögle. Hade varit en annan femma om Växjö saknat nån av de bärande spelarna. Rögle hade också bredd som Viljanen och Johannesen utanför och spelade Davidson i 2-3 ynka min. Lagen var lika decimerade. Tyvärr ingen tröst för er del.Dysterqvist skrev:Världsmästarna från Ängelholm är ofta världsmästare hemma på lördagar, speciellt mot decimerade motståndare. Men, kom ihåg att det är Växjö Lakers Hockey som är Storkukarna i sammanhanget: Regenterna, Mästarna. Detta vet även världsmästarna från Ängelholm innerst inne, dom har lekstuga ikväll men till våren kommer Växjö ändå vara före dom
Oavsett några spelare borta var insatsen under all kritik.pistoletov skrev:Rieder, Hugo G och McLaughlin är hyfsade men knappast några stjärnor och de kvittas i princip av Everberg och Bichsel som saknades i Rögle. Hade varit en annan femma om Växjö saknat nån av de bärande spelarna. Rögle hade också bredd som Viljanen och Johannesen utanför och spelade Davidson i 2-3 ynka min. Lagen var lika decimerade. Tyvärr ingen tröst för er del.Dysterqvist skrev:Världsmästarna från Ängelholm är ofta världsmästare hemma på lördagar, speciellt mot decimerade motståndare. Men, kom ihåg att det är Växjö Lakers Hockey som är Storkukarna i sammanhanget: Regenterna, Mästarna. Detta vet även världsmästarna från Ängelholm innerst inne, dom har lekstuga ikväll men till våren kommer Växjö ändå vara före dom
Håll dig till ditt lag.pistoletov skrev:Rieder, Hugo G och McLaughlin är hyfsade men knappast några stjärnor och de kvittas i princip av Everberg och Bichsel som saknades i Rögle. Hade varit en annan femma om Växjö saknat nån av de bärande spelarna. Rögle hade också bredd som Viljanen och Johannesen utanför och spelade Davidson i 2-3 ynka min. Lagen var lika decimerade. Tyvärr ingen tröst för er del.Dysterqvist skrev:Världsmästarna från Ängelholm är ofta världsmästare hemma på lördagar, speciellt mot decimerade motståndare. Men, kom ihåg att det är Växjö Lakers Hockey som är Storkukarna i sammanhanget: Regenterna, Mästarna. Detta vet även världsmästarna från Ängelholm innerst inne, dom har lekstuga ikväll men till våren kommer Växjö ändå vara före dom
Rieder, Hugo, meclafflin(Patrik Westerberg) Lundberg, Nilsson,pistoletov skrev:Rieder, Hugo G och McLaughlin är hyfsade men knappast några stjärnor och de kvittas i princip av Everberg och Bichsel som saknades i Rögle. Hade varit en annan femma om Växjö saknat nån av de bärande spelarna. Rögle hade också bredd som Viljanen och Johannesen utanför och spelade Davidson i 2-3 ynka min. Lagen var lika decimerade. Tyvärr ingen tröst för er del.Dysterqvist skrev:Världsmästarna från Ängelholm är ofta världsmästare hemma på lördagar, speciellt mot decimerade motståndare. Men, kom ihåg att det är Växjö Lakers Hockey som är Storkukarna i sammanhanget: Regenterna, Mästarna. Detta vet även världsmästarna från Ängelholm innerst inne, dom har lekstuga ikväll men till våren kommer Växjö ändå vara före dom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster