Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
steve_saviano_theking skrev:Marcus Sylvegård troligtvis borta länge om vi har otur, såg inte bra ut i all fall. Men lär inte finnas mycket pengar till värvningar med dessa usla publiksiffror
steve_saviano_theking skrev:Jag tyckte det som ut som att han tog sig för handen och åkte och bytte i hans senaste byte.
Varje gång man dissar så händer det. Snyggt pass till Rosenvlk skrev:Philip Eriksson duger inte just nu på denna nivån
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Inte bra dettasteve_saviano_theking skrev:Nu har Sylvegård klivit av.
Varanen skrev:Ja, vi krigar på bra. Det enda jag begär.
Hugo.Stupet skrev:Vilka är det som är skadade egentligen? Rieder, Lundberg, Dylan, Ludde, (Sylvegård), Åhman. Men vem mer?
Första matchen för säsongen, spelat med J20 idag.StenhårtSlagskott skrev:Nordberg var borta tidigare. Vet inte om är tillbaka.
Stupet skrev:Är det satt någon stämpel på när dom är tillbaka eller? Är någon långtidskadad? Nån som vet?
Marre, Rieder, McMuffin är i hjärntrappan. Kan ta en vecka eller karriären kan vara över…Stupet skrev:Är det satt någon stämpel på när dom är tillbaka eller? Är någon långtidskadad? Nån som vet?
Härmapan skrev:Marre, Rieder, McMuffin är i hjärntrappan. Kan ta en vecka eller karriären kan vara över…Stupet skrev:Är det satt någon stämpel på när dom är tillbaka eller? Är någon långtidskadad? Nån som vet?
Ludde har kass höft och Hugo har problem med axeln.
Ingen är direkt nära spel!
Har Sylvegård brutit båtbenet så är han ju borta året ut iaf…
Användare som besöker denna kategori: Svartvadet och 27 gäster