Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dysterqvist skrev:Det var väl ändå en jävla tur att dom värvade Gabriel K…?
Han är riktigt bra och exakt den back som man behövde få in.
Skador kommer och går, det ingår i hockey. Fortsätter skadelistan fyllas på är jag säker på att Evertsson agerar.
Tramssteve_saviano_theking skrev:Dysterqvist skrev:Det var väl ändå en jävla tur att dom värvade Gabriel K…?
Skador kommer och går, det ingår i hockey. Fortsätter skadelistan fyllas på är jag säker på att Evertsson agerar.
Jag skrev ju det, ingen kritik mot Gabbe, men hans troligtvis ganska höga lön hade behövts till en forward nu, med facit i hand.
steve_saviano_theking skrev:Dysterqvist skrev:Det var väl ändå en jävla tur att dom värvade Gabriel K…?
Jag skrev ju det, ingen kritik mot Gabbe, men hans troligtvis ganska höga lön hade behövts till en forward nu, med facit i hand.
Sämsta klubben i SHL vad gäller att kommunicera laget. Åtminstone under all kritik. Förstår inte att man inte gör mer för att få intresse och publik. Lakers tjänar inget på att skapa frustration hos sina kärnsupportrar.Stupet skrev:Jaja 1 poäng hemma med 6 forwards borta är ju ändå godkänt. Måste tillbaka spelare nu inför nästa match annars MÅSTE Evertsson agera.
Men sen är det ju under all kritik att man är så enormt tysta när det gäller skadorna. Kan köpa det under ett pågående slutspel men nu komigen. Kommunikationen till oss fans är faktiskt SKITDÅLIG från Lakers sida. Vilka är det som betalar mycket pengar varje säsong för att se dom spela? Jo fansen. Så komigen. Börja kommunicera.
Daniel skrev:Hjälper det och veta vad de har för skador
Blir spelarna mindre skadade.
Aleks skrev:Alla har sovit på det här för länge! Intresset för Lakers har varit dalande sedan första guldet då allt peakade. Klubben har inte agerat smart när det gäller publikfrågor, satsat på räkcocktail istället för att försöka binda till sig lojala supportrar. Sen ska "lakerssupportrar" också ha sig en känga, bortskämda är väl ett rimligt ord.
Ni vill ha värvningar och att Evertsson ska dundra in spets? Har för mig att en fullsatt lördagsmatch kan omsätta ca 3,5 miljoner, nu var det 3 800 en lördagsmatch och resturangdelen var typ tom. Kan meddela alla här att pengarna för att värva försvinner medan mätta supportrar sitter hemma och streamar matchen från soffan. Växjö står inte bakom Lakers, det blir uppenbart när Sveriges i särklass mest framgångsrika klubb just nu drar 3800 pers en löningshelg.
Nä, man behöver givetvis inte publicera detaljer eller sjukdomsbild för hela Sverige.venomizer skrev:Tycker man gör två okej perioder. Lätt att vara domare idag när man blundar för allt.
Som många redan påpekat tidigare men med en annan vinkel. Hade ni uppskattat att er arbetsgivare publicerade er sjukdomsbild för hela Sverige? Jag hade det inte. Blir spelarna mindre skadade? Nej.
Är det mer rätt för att alla andra gör det i shl ? Nej.
Man skulle kunna göra det lite annorlunda att försöka förklara ungefär hur länge dom väntas borta, om man funderar på ersättare osv.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 33 gäster