Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
– Det är okej, hyfsat. Han får vila i några dagar men som det ser ut just nu är det inget allvarligare, säger Lakers tränare Jörgen Jönsson.vlk skrev:Någon som hört något avseende Carlsson ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det är just det jag inte tolkar det som , jag tolkar det som en kort tid.Dysterqvist skrev:Jag tolkar inte det som 6 månader, jag säger bara att det lika gärna kan vara 6 månader som en vecka.
Skönt i alla fall att inget är av.
vlk skrev:Det är just det jag inte tolkar det som , jag tolkar det som en kort tid.Dysterqvist skrev:Jag tolkar inte det som 6 månader, jag säger bara att det lika gärna kan vara 6 månader som en vecka.
Dysterqvist skrev:vlk skrev:Det är just det jag inte tolkar det som , jag tolkar det som en kort tid.Dysterqvist skrev:Jag tolkar inte det som 6 månader, jag säger bara att det lika gärna kan vara 6 månader som en vecka.
Jaha, men varför tolkar du det som kort tid? ”Han är skadad och blir borta ett tag” kan ju vara i princip vad som helst.
Ja, 13 saknas tydligt , enormt faktisktTowen skrev:Jag saknar frejdiga #13. Ett hål i bröstet om vi inte får se amerikanen med #45 snart igen. Så mycket roligare och mer dynamik på isen med alternativ. Om Hockeyguden är något sånär rättvis borde vi gå skadefria och mönstra fullt hela våren ta mig f-n.
Hockeyguden kom till mig i natt och berättade att 'Loosers' HC kan Växjö Lakers Hockey spöa i princip utan att mönstra några backar överhuvudtaget. Då Östgötarna trots ett kvarts sekel i högsta ligan ännu inte riktigt klurat ut vad sporten går ut på..
..MEN - Tittar Maestro sig om efter en klassback? Nu när LILLEBERG är struken, och NORDBERG skeppad på det.
Kul om Oskarshamn får stryk igen imorgon. Kriser är så fröjdefulla att följa - så länge det inte är din egen
Varanen skrev:Kossila vs Rattie. Vem vinner denna intressanta matchen i matchen?
Dysterqvist skrev:Linköping är alltid pissiga, men i år känns dom väl ändå aningen vassare?
Växjö har problem, det har man redan fattat. Man blixtrar till i enstaka byten, perioder, matcher men på det stora hela är man spelmässigt ganska långt från topplagen, killer instinct saknas.
Mjukglass.
bratsson skrev:Joel borta?
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Vad bygger du det på? Att detta laget ska kunna spela ut LHC. Tycker du att vårt bortaspel hittills indikerar det. Jag skulle säga att det är det ena debaklet efter det andra på bortaplan. Får vi inte ett bättre bortaspel kommer vi att kriga i botten. 3 poäng ner till näst sista plats. Bättre än så är vi inte.PutteA skrev:Jag måste säga att detta laget så här långt blandar bländande spel med lägsta möjliga nivå. Detta laget borde kunna spela skjortan av LHC när dom rusar på i sin forecheck. Istället spelar man fast sig hela tiden. Allt går så långsamt. Dåliga pass, dåliga mottagningar. Det blir inte lätt det här när vi nu går in i en tredje period där vi kommer få utvisningarna emot oss. Sen verkar vi ha porslinsspelare för dom går sönder på löpande band. I år igen?????
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster