Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Det handlar väl mest om att vi kan ställa mer än en ordinarie femma på isen…vlk skrev:Vad bygger du det på? Att detta laget ska kunna spela ut LHC. Tycker du att vårt bortaspel hittills indikerar det. Jag skulle säga att det är det ena debaklet efter det andra på bortaplan. Får vi inte ett bättre bortaspel kommer vi att kriga i botten. 3 poäng ner till näst sista plats. Bättre än så är vi inte.PutteA skrev:Jag måste säga att detta laget så här långt blandar bländande spel med lägsta möjliga nivå. Detta laget borde kunna spela skjortan av LHC när dom rusar på i sin forecheck. Istället spelar man fast sig hela tiden. Allt går så långsamt. Dåliga pass, dåliga mottagningar. Det blir inte lätt det här när vi nu går in i en tredje period där vi kommer få utvisningarna emot oss. Sen verkar vi ha porslinsspelare för dom går sönder på löpande band. I år igen?????
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Härmapan skrev:Det handlar väl mest om att vi kan ställa mer än en ordinarie femma på isen…vlk skrev:Vad bygger du det på? Att detta laget ska kunna spela ut LHC. Tycker du att vårt bortaspel hittills indikerar det. Jag skulle säga att det är det ena debaklet efter det andra på bortaplan. Får vi inte ett bättre bortaspel kommer vi att kriga i botten. 3 poäng ner till näst sista plats. Bättre än så är vi inte.PutteA skrev:Jag måste säga att detta laget så här långt blandar bländande spel med lägsta möjliga nivå. Detta laget borde kunna spela skjortan av LHC när dom rusar på i sin forecheck. Istället spelar man fast sig hela tiden. Allt går så långsamt. Dåliga pass, dåliga mottagningar. Det blir inte lätt det här när vi nu går in i en tredje period där vi kommer få utvisningarna emot oss. Sen verkar vi ha porslinsspelare för dom går sönder på löpande band. I år igen?????
Nu saknade vi våra två bästa backar, våra två bästa defensiva forwards och två av våra mest riviga offensiva forwards + vår målvakt…
Man kan vinna nån strömatch med så många borta men plocka Högberg, Fantenberg, Hultströn, Rattie, Little, och två av deras bästa defensiva forwards så får vi se hur det slutar…
Snarare blir vi små på bortaplan. Samma lag är helt annorlunda på hemmaplan. Vi fuskar för mycket på bortaplan.Härmapan skrev:Det handlar väl mest om att vi kan ställa mer än en ordinarie femma på isen…vlk skrev:Vad bygger du det på? Att detta laget ska kunna spela ut LHC. Tycker du att vårt bortaspel hittills indikerar det. Jag skulle säga att det är det ena debaklet efter det andra på bortaplan. Får vi inte ett bättre bortaspel kommer vi att kriga i botten. 3 poäng ner till näst sista plats. Bättre än så är vi inte.PutteA skrev:Jag måste säga att detta laget så här långt blandar bländande spel med lägsta möjliga nivå. Detta laget borde kunna spela skjortan av LHC när dom rusar på i sin forecheck. Istället spelar man fast sig hela tiden. Allt går så långsamt. Dåliga pass, dåliga mottagningar. Det blir inte lätt det här när vi nu går in i en tredje period där vi kommer få utvisningarna emot oss. Sen verkar vi ha porslinsspelare för dom går sönder på löpande band. I år igen?????
Nu saknade vi våra två bästa backar, våra två bästa defensiva forwards och två av våra mest riviga offensiva forwards + vår målvakt…
Man kan vinna nån strömatch med så många borta men plocka Högberg, Fantenberg, Hultströn, Rattie, Little, och två av deras bästa defensiva forwards så får vi se hur det slutar…
Ja, detta avseende är Jönsson patetisk!vlk skrev:
Varanen skrev:Ja, han är rätt ointensiv och defensivt svag.
Brodecki har -4 på 3 matcher. Ingen succé direkt. Förläng INTE korttidskontraktet. Alla i J20 är bättre defensivt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster