Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
vlk skrev:41 gör comeback !!!
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Han är hopplösDysterqvist skrev:Dansken skjuter utanför, den var ny….
vlk skrev:Brodecki håller inte för spel i shl
Ja, det är sjukt enkla mål vi släpper in. De får stå helt fria och raka in pucken i slottet. Vi måste slita enormt för våra mål.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Brodecki håller inte för spel i shl
Han går bort sig helt i onödan och hamnar på fel sida.
Tycker förvisso att hela laget saknar skärpan i försvarsspelet och släpper in minst ett onödigt mål per match. Blir inte riktigt klok på varför men just nu stämmer inte försvarsspelet. Både när det gäller antal insläppta mål och målvaktsprocent lite för dåligt för övre halvan av tabellen.
vlk skrev:Ett lag är aldrig bättre än tabellen visar. Dags att kavla upp ärmarna. Så länge bortaspelet suger måste vi vinna hemma
KämpaDeLarge skrev:Skulle stått 3-0 efter första när man (enligt mig) gör det bästa perioden hittills i år...
... MEN KUNDE VARIT VÄRRE VI KUNDA HÅLLT PÅ HV 6-4
DeLarge skrev:Skulle stått 3-0 efter första när man (enligt mig) gör det bästa perioden hittills i år...
Ja nä den här matchen är körd.Paskapää skrev:DeLarge skrev:Skulle stått 3-0 efter första när man (enligt mig) gör det bästa perioden hittills i år...
Svårt att göra många mål på Luleå som släpper in 1,4 mål i snitt per match.
Vi kan inte hålla ihop matcherna över tid. Laget är inte tillräckligt bra för det.Varanen skrev:Vi räcker inte riktigt till. Men nu är det bara att köra. Inget att förlora.
Och vi är åtminstone inte HV.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster