Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Spetsen är inte spets. Dansken träffar fortfarande inte mål. Han måste snart bytas ut.Varanen skrev:Vet ej, men jag hoppas lagledningen diskuterar förändringar i truppen.
Nä, men ska två in måste två bort. Hittar ingen annan , vem tänker du ?Varanen skrev:Håller med om analysen.
edit: vlk lade till E.Rosén efter att jag svarat. Inte överens om att han ska väck i nuläget.
Aleks skrev:Ge Brodecki sina sista fickpengar och tacka för gott, juniorerna fyller hans roll med råge.
Sällan sett ett Lakerslag så vilsna. Man startar matcherna helt ok men sedan börjar man famla när motståndaren växer in i matchen. Låt gå för att det inte varit en optimal start med skadeläget men Lakers styrka ska vara att sitta ihop som lag, de måste hitta dit illa kvickt.
Lite hoppfull att sist vi blev helt avklädda av Oskarshamn i januari reste vi oss och gick för SM-guld. Räknar med att vi hittar en väg. Evertsson har sagt att han alltid letar efter alternativ som kan förbättra laget, utgår från att han står vid sitt ord även nu. Laget får ett par matcher att resa sig innan jag ringer i stora klockan, men senaste matcherna har varit bedrövliga i sin helhet.
Vi saknade en back idag och 3 forwards. Det är inte hela världen. Det måste man klara utan att klappa ihop heltHärmapan skrev:Med fullt lag hade vi ALDRIG torskat mot HV och Siverköping.
Troligen inte heller idag - men det går ju inte att spela med ett juniorlag…
Härmapan skrev:Med fullt lag hade vi ALDRIG torskat mot HV och Siverköping.
Troligen inte heller idag - men det går ju inte att spela med ett juniorlag…
Hade vi dopade målvakter förra säsongen på grund av sjukt bra backar ?bratsson skrev:Går sådär
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
bratsson skrev:Vi har en väldigt hög nivå men en hemsk lägstanivå.
Den fäller oss i vissa matcher.
Vi kan spela på hög nivå i 2 perioder men en period med våran lägstanivå fördärvar en hel match.
Vet inte det. Evertsson har aldrig byggt sitt lag efter den principen tycker jag.Dysterqvist skrev:bratsson skrev:Vi har en väldigt hög nivå men en hemsk lägstanivå.
Den fäller oss i vissa matcher.
Vi kan spela på hög nivå i 2 perioder men en period med våran lägstanivå fördärvar en hel match.
Bra spel men utan att komma in på mål, mycket spel på utsidan tycker jag. Har sett FBK några matcher denna säsongen och den typen av spelare som dom har, tex Ejdsell, Linus J, Åslund, saknar Växjö helt. Emil S, Ludde och Marre är väl tänkta att ta den rollen. Innan dom tre är tillbaka eller i form kommer det fortsätta spelas alibihockey.
Användare som besöker denna kategori: vlk och 20 gäster