Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Varanen skrev:True.
StenhårtSlagskott skrev:Ta inte illa upp. Trådstartarform är färskvara. Svårt att veta exakt hur mycket trådstartaren påverkar matchutgången. Men snart måste vi vända på varje sten.
vlk skrev:Ärligt talat, detta är en ödesmatch. Torskar vi hemma i morgon och gör en medioker insats så är det riktigt illa faktiskt. Då kommer paniken.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Låt oss hoppas vi får se en stabil , energifylld och positiv insats. Som leder till tre poäng.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Ärligt talat, detta är en ödesmatch. Torskar vi hemma i morgon och gör en medioker insats så är det riktigt illa faktiskt. Då kommer paniken.
Kan inte tala för dig. Men för egen del är paniken långt borta. För klubben får jag inte heller uppfattningen att varken Chief eller Coach är personer som hetsar upp sig i onödan. Framför allt Chief verkar vara en person som ofta gör kalkyler på sina beslut snarare än känslomässiga. Hur Jörgen är i pressade situationer är ett större frågetecken. HV71 agerar mer i panik genom att redan investera mer av sina pengar redan i omgång tio. Det andas panik och att underkänna sitt arbete och lagbygge.
Låt oss hoppas vi får se en stabil , energifylld och positiv insats. Som leder till tre poäng.StenhårtSlagskott skrev:vlk skrev:Ärligt talat, detta är en ödesmatch. Torskar vi hemma i morgon och gör en medioker insats så är det riktigt illa faktiskt. Då kommer paniken.
Kan inte tala för dig. Men för egen del är paniken långt borta. För klubben får jag inte heller uppfattningen att varken Chief eller Coach är personer som hetsar upp sig i onödan. Framför allt Chief verkar vara en person som ofta gör kalkyler på sina beslut snarare än känslomässiga. Hur Jörgen är i pressade situationer är ett större frågetecken. HV71 agerar mer i panik genom att redan investera mer av sina pengar redan i omgång tio. Det andas panik och att underkänna sitt arbete och lagbygge.
Va 17 ska vi skylla på nu när vi har i princip fullt lag?Härmapan skrev:Jag hade gärna sett Östlund fortsätta med McMuffin men vi får se hur det artar sig.
Gott med nästan fullt lag och låt oss hoppas att alla kommer in i matchtempot snabbt
Svartvadet skrev:Östlund fick en puck i nyllet på värmningen...
Men min fråga är: vart fan är publiken?!?
Är ju bara att konstatera att det är en tidsfråga innan vi går i konkurs om det ska fortsätta såhär.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster