Så j-a enkelt!
Åman-show! Årets stöld. Modo en riktig trevlig bekantskap. Spelade frejdigt värre. Några av deras tanks borde parkerat framför vår kasse. Lite för lätt nu att försvara området.
Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Svartvadet skrev:Östlund fick en puck i nyllet på värmningen...
Men min fråga är: vart fan är publiken?!?
Är ju bara att konstatera att det är en tidsfråga innan vi går i konkurs om det ska fortsätta såhär.
Aleks skrev:Svartvadet skrev:Östlund fick en puck i nyllet på värmningen...
Är ju bara att konstatera att det är en tidsfråga innan vi går i konkurs om det ska fortsätta såhär.
Jag är så otroligt orolig över publiken och har egentligen varit det redan innan pandemin. Efter hypen av elitserieavancemang och första guldet har det varit en tydlig nedgång trots sportslig framgång. Just nu är siffrorna så dåliga att det har en stor påverkan på vår ekonomiska kapacitet. Vi är just nu sakta på väg utför om inte trenden ändras. Jag tycker nästan att det känns pinsamt att gå till arenan när den står nästan halvtom. De siffror som blir de officiella känns dessutom dopade, kan omöjligt vara folk på plats som redovisas.
Daste skrev:Aleks skrev:Svartvadet skrev:Östlund fick en puck i nyllet på värmningen...
Jag är så otroligt orolig över publiken och har egentligen varit det redan innan pandemin. Efter hypen av elitserieavancemang och första guldet har det varit en tydlig nedgång trots sportslig framgång. Just nu är siffrorna så dåliga att det har en stor påverkan på vår ekonomiska kapacitet. Vi är just nu sakta på väg utför om inte trenden ändras. Jag tycker nästan att det känns pinsamt att gå till arenan när den står nästan halvtom. De siffror som blir de officiella känns dessutom dopade, kan omöjligt vara folk på plats som redovisas.
Generellt räknar man in abonnerade/sålda platser. Därför du kan ha slutsålt och ändock tomma stolar.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster