Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, det var totalt panik igår.Varanen skrev:Det svider i ögonen när jag tittar på tabellen. Vi ligger efter LHC. WTF?
Hoppas vi kan träffa pucken när vi viftar i panik i egen zon - EN GÅNG. Det är nästan osannolikt rent matematiskt och fysiskt att man kan missa pucken varenda gång. Mindre panik - mer kropp så ökar den egna kontrollen över vad som händer ute på isen.
Jag tycker att Carlsson var ruggigt stabil i matcherna innan han blev skadad.bratsson skrev:Backarna löser inte knutarna där bak och vi får inte med oss någon fart alls. Mycket hänger på backarna i vårat spelsätt.
Martinsson och och Joel är väl dom som ska göra det men Martinsson har fullt upp med att hitta sina fornstora dagar.
Sedan finns det inga andra backar som kan spela som vi gjort dom senaste guldsäsongerna.
Men allt det här visste vi när vi gick in i säsongen.
Blir nog ett uns bättre med Carlsson tillbaka någon vacker dag.
Leksand borta, vet inte när vi vann där uppe sist?
Revanschsuget, högt forecheckande lag passar inte oss just nu, eller aldrig.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
bratsson skrev:Backarna löser inte knutarna där bak och vi får inte med oss någon fart alls. Mycket hänger på backarna i vårat spelsätt.
Martinsson och och Joel är väl dom som ska göra det men Martinsson har fullt upp med att hitta sina fornstora dagar.
Sedan finns det inga andra backar som kan spela som vi gjort dom senaste guldsäsongerna.
Men allt det här visste vi när vi gick in i säsongen.
Blir nog ett uns bättre med Carlsson tillbaka någon vacker dag.
Leksand borta, vet inte när vi vann där uppe sist?
Revanschsuget, högt forecheckande lag passar inte oss just nu, eller aldrig.
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Jag håller på att få krupp. Ser ju ut som vi skickat ett gäng från PRO.PutteA skrev:Vi är totalt värdelösa i egen zon. Vi tappar allt när vi spelar med puck i egen zon. Vi är långsamma sniglar, och detta har alla lagen så här långt läst in och sätter en stenhård press. Match efter match efter match efter match, exakt likadant.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
StenhårtSlagskott skrev:Vi behöver backmål om vi ska spela så här.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster