Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Nej, det är Hönerövens fel!vlk skrev:Stjernborgs utvisning är en av de mer bedrövliga jag sett faktiskt. Jag börjar faktiskt tro att vi blir bortdömda i matcherna.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Ja, han har inte betalt domarna tillräckligtHärmapan skrev:Nej, det är Hönerövens fel!vlk skrev:Stjernborgs utvisning är en av de mer bedrövliga jag sett faktiskt. Jag börjar faktiskt tro att vi blir bortdömda i matcherna.
vlk skrev:Jag gillar inte vad jag ser av Lundberg och E Sylvegård. De utför sina roller på ett pissdåligt sätt.
Tar idiotiska utvisningar och tacklas ingenting. Är noll jobbiga att möta.
Lundberg startar vårt ras. Han vet att vi är sköra i BP just nu, ändå greppar han motståndarens klubba så klumpigt tydligt. Resten är historia….Varanen skrev:vlk skrev:Jag gillar inte vad jag ser av Lundberg och E Sylvegård. De utför sina roller på ett pissdåligt sätt.
Tar idiotiska utvisningar och tacklas ingenting. Är noll jobbiga att möta.
Ja, tyvärr. Inget rejält spel alls. Jag gillar evildoing och gnabb OM det kombineras med rejält SPEL. Tjafsa och tjuvnypa kan vilken nolla som helst. Att göra det samtidigt som man spelar resolut är en konstform.
Tycker du att det är en kollaps i 5-5?Varanen skrev:Samtidigt ska inte ett lag kollapsa för det. Mer professionell attityd efterlyses. Spelarna gör ett antal byten per match och borde på den här nivån kunna fokusera på den egna insatsen oavsett hur klantig någon annan är. Visst är det en moralsänkare, men vi är överdrivet känsliga för yttre faktorer (inklusive lagkompisarnas fadäser). Vi börjar stimma som fan och blir totalsvaga. Vi ramlar hellre och ligger ner än att metodiskt sköta våra arbetsuppgifter. Mycket märkligt beteende.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 25 gäster