Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Malmö är lite bättre och jobbar mycket hårdare än vad vi gjorde i Jönköping.Härmapan skrev:Efter 15 min i andra perioden lämnar publiken i Jönköping…
Jag trodde att dom var motgångssupportrar…
Dysterqvist skrev:Ja lätt att skratta åt HV nu, men man ska komma ihåg att dom nyligen pissade på Växjö.
Viktor Lodin är skarp.vlk skrev:Undrar vad som är framgångsfaktorn till Oskarshamns fina PP. Jag trodde det var förra säsongens superspelare men tydligen är det något annat som ligger bakom. Jag tycker vi har väl så bra spelare som dom.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Det var inte min undring, frågan var hur ett lag som ligger näst sist lyckas leda PP-ligan? Vi kanske kunde lära något ? De toppade förra året också ….DeLarge skrev:Vem bryr sig om PP när man ligger näst sist i tabellen!
Som att sitta och hetsa upp sig för en fotbollsmatch där endast allsvenska spelare är uttagna.DeLarge skrev:Tre Kronor är knappt intressant under VM, och när man aldrig tar ut det bästa laget i Kalle Anka-turneringarna så kommer det aldrig bli intressant där heller.
Glöm det! Luleåpubliken är obildbar!DeLarge skrev:Omark utdelar en armbåge på en Leksandspelare som tappar en bit av sin tand. Omark hånar honom och tycker han filmar, och publiken ropar även dom filmare. Dags att utbilda publiken snart. Skamligt
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst