Rögle gör många Mål!!

Här diskuterar kring Växjö Lakers kommande och spelade matcher. En tråd för varje match.

Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator

Rögle gör många Mål!!

Inläggav mio » ons feb 25, 2004 12:35 am

Känner på mig att Rögle kommer att köra över Troja.Otäck känsla bara,har ju varit osannolika res i liknande matcher förr.
Det farliga är ju om Rögle får några mål o sen nåt till,risken är att Troja-spelarna tappar sugen fullständigt då.Rögle är riktigt bra nu har ordentligt med självförtroende.Många i växjö känner sig nog rätt lugna och tänker tänker det här ordnar sig vi möter Örebro inget att spela för o vi har 3 måls försprång.Bara att hoppas att Växjö gör lite mål och kanske att Lindgren visar lite "Gunnar Anda" och manar på gubbarna,gör inget om han skriker lite o visar att nu är det allvar.
mio
Forumamatör

Inläggav INDIAN #66 » ons feb 25, 2004 1:18 am

mio:
Varför ska Troja ge upp matchen om de ev. får ett tre-målsunderläge ? Troja kämpar för sin existens i allsvenskan. Det stämmer som Esko N. sa i måndagsradion att de kommer att kämpa till sista minuten. De har ett tvåpoängsförsprång ner till nästa lag. Det försprånget vill Troja gärna behålla kan jag tro.
Bild
Användarvisningsbild
INDIAN #66
Forumentusiast

Inläggav carl » ons feb 25, 2004 9:45 am

Allt kan ju hända i hockey, mio. Det håller jag med om. Men risken för att Troja ska falla igenom idag är minimal. Om RBK vinner (får inte hända), så kommer det bli med endast ett par måls marginal.
Troja - laget i hjärtat
Användarvisningsbild
carl
Forumdemon

Inläggav Per Carlsson » ons feb 25, 2004 9:50 am

Jag känner en svag känsla av att Rögle kommer vinna ikväll men dom kommer defenitivt inte vinna med så pass många mål att dom går om oss i serien.

Vinner dom så blir det med max tre mål, och det ska ju inte räcka, för nog fan ska vi väl åtminstone klara av att vinna mot Örebro ikväll, sen hur många mål vi gör det med är ju en annan sak.

Men först och främst gäller det ju att fokusera sig på tre poäng, sen blir många plus-mål en ren bonus och som sagt så tror jag det räcker med tre poäng ikväll, då Rögle inte mäktar med att köra över Troja med utklassningssiffror.
Användarvisningsbild
Per Carlsson
c/o LL´s Forum

Inläggav buck » ons feb 25, 2004 11:12 am

Jag tror att Troja iaf kommer ta EN poäng ikväll. De har ju visat klar förmåga att döda heta spelförande lag. Tror de kommer kämpa hårt ikväll.
Vet inte hur många de var, men kanske bortåt ett tusental, och de lät som tiotusen. Supportrar och spelare och ledare älskade varandra där ute på isen. Det var gott att se på.
buck
c/o LL´s Forum

Inläggav H:et » ons feb 25, 2004 11:15 am

tror minsann att Troja kommer att kämpa tills de stupar....& vinner matchen med 2-1 :lol: Hoppet är visst det sista som överger en människa.... :wink:
Det är bra att ni i klacken aldrig slutar sjunga VLH.....
Användarvisningsbild
H:et
Forumamatör

Inläggav Räven » ons feb 25, 2004 1:56 pm

Nu hoppas jag inte att det blir som jag skriver, för då blir det för nervöst. Men jag tror att Rögle kommit igång och att de kommer att vinna tämligen lätt över Troja, frågan är bara hur många mål Rögle vinner med och med hur mycket vi vinner med ikväll. Kanske behövs 3-5 måls övervikt för våran del. Jag tror alltså att Rögle vinner med 8-2 ikväll, eller mer. Sedan tror jag att Troja slipper kval neråt på grund av att Halmstad inte vinner ikväll.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav John´J » ons feb 25, 2004 4:21 pm

Visst vinner Halmstad.Men frågan är om det räcker.
John´J
Forumamatör

Inläggav Lakers00 » ons feb 25, 2004 4:32 pm

Jag tror att Troja vinner ikväll! Jag kan tänka mig hur taggade dom är inför matchen.Dom kommer garanterat ta poäng i alla fall 1-3 poäng :D
Att Växjö vinner det förutsätter jag annars har vi inte i PO att göra,men allt kan ju hända,men inte idag. :D (Jag är spänd.....milt sagt..)

Heja Troja (gäller denna matchen :wink: ) Heja Lakers (gäller hela tiden)
-Vill ni se Hockey med fart? Växjö HC såklart!!-
Användarvisningsbild
Lakers00
Forumterrorist

Inläggav Räven » ons feb 25, 2004 6:20 pm

Nja, jag tror inte att Troja har så mycket att sätta mot när Rögle kommer stormande.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav alfax » ons feb 25, 2004 6:43 pm

JA,men vi stormar mer i Toyotahallen,kom igen nu Räven ,detta klarar vi....(men visst är jag nervös).
Ingen match är spelad förrän den är slut!
Användarvisningsbild
alfax
c/o LL´s Forum

Inläggav Räven » ons feb 25, 2004 10:44 pm

Det gick bättre än väntat, mycket bättre.
Användarvisningsbild
Räven
c/o LL´s Forum

Inläggav Malul » ons feb 25, 2004 10:45 pm

rögle gör många mål men LAKERS gör mest!!!!!!!!!*släpper en glädjetår minsann*
Behandla folk så att de inte kan göra detsamma mot dig.

Växjö Lakersissä!!
Användarvisningsbild
Malul
c/o LL´s Forum

Återgå till Matchsnack