Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Ja, det gick ner i energi märkbart där.Dysterqvist skrev:Begravningsstämning i studion.
Du tänker att vi tar överbratsson skrev:Tveksamt om Färjestad orkar spela så här en hel match. Vi tar dem i 3e
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Det är pinsam sändning , är som om Sverige möter Sovjetunionen ….Härmapan skrev:Jag stänger av ljudet nu!
Kommentatorerna tävlar ju om vem som kan hålla mest på Fäjestad…
Tja...vlk skrev:Du tänker att vi tar överbratsson skrev:Tveksamt om Färjestad orkar spela så här en hel match. Vi tar dem i 3e
Skickat från min Pixel 7 Pro via Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Dysterbajs skrev: Växjö lär göra en bra match, efter två perioder sitter man och tycker att Växjö borde haft ledningen om man bara kunnat förvalta alla sina lägen. Sen får FBK ett par powerplay, ett extremt billigt och ett efter en helt korkad utvisning av nån i Lakers, och matchen är avgjord. Alla värmlandsraggare jublar och Växjö får vända hem med svansen mellan benen.
Hatar att ha rätt
Gött om man får fel…Svartvadet skrev:Dysterbajs skrev: Växjö lär göra en bra match, efter två perioder sitter man och tycker att Växjö borde haft ledningen om man bara kunnat förvalta alla sina lägen. Sen får FBK ett par powerplay, ett extremt billigt och ett efter en helt korkad utvisning av nån i Lakers, och matchen är avgjord. Alla värmlandsraggare jublar och Växjö får vända hem med svansen mellan benen.
Hatar att ha rätt
Du har der 100% omvänt
Användare som besöker denna kategori: vlk och 11 gäster