Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Härmapan skrev:JDet blir liksom meningslöst att spela…
Jag har sagt det tidigare och står för det. Lakers bedöms extra hårt i SHL. Det är för många situationer som släpps igenom utan åtgärd där våra spelare blir utsatta. Det finns ingen röd linje mellan vad vi får ta emot och vad vi döms för.Härmapan skrev:Man tappar faktiskt helt förtroendet för domarkåren!
Vi har haft 10+ hjärnskakningar till följd av tacklingar I ÅR och inte ens fått med en tvåa någon gång!
Giutarri sätter en perfekt rövtackling utan att nudda huvudet och blir avstängd???
Även armbågen i ansiktet på Lundberg var tydligen helt ok…?
Och drevet på Rosens dutt där Berglund förmodligen vrider knät eller nåt (han kan helt omöjligt ha skadats av kontakten med RR) - samtidigt som Tyrräväjnän proppar Östlund knä mot knä långt efter att han släppt pucken…?
Man blir fan uppgiven…
Jag undrar vad som är så tråkigt med oss? Jämfört med övriga lag? Inte direkt att de åker runt och klapp klapp spelar och fintar motståndarna upp på läktaren varje byte. Tror bara det är jobbigt att det inte var lag som exempelvis Brynäs eller MoDo som spelade så här med den framgången. Då hade det hetat att de var dominater och en klassisk klubb där det sitter i väggarna att alltid hitta sätt att bryta ner motståndet.Dysterqvist skrev:SVTs expert Jonas Andersson sitter i tv och säger på fullaste allvar att han tycker att Guitarris tackling är riktigt ful och förhoppningsvis ger ett kännbart straff. Han passar även på att flika in att Växjö är tråkiga att kolla på. Alltså vad fan är detta?? Växjö är briljanta, taktiskt överlägsna, flest gjorda mål, minst insläppta.
Pågår det nån stor 08-komplott eller vad är det frågan om??
Disciplinsnämnden kan dra åt helvete.
Jag har slutat titta på hockey i SVT , de är tragiskaDysterqvist skrev:SVTs expert Jonas Andersson sitter i tv och säger på fullaste allvar att han tycker att Guitarris tackling är riktigt ful och förhoppningsvis ger ett kännbart straff. Han passar även på att flika in att Växjö är tråkiga att kolla på. Alltså vad fan är detta?? Växjö är briljanta, taktiskt överlägsna, flest gjorda mål, minst insläppta.
Pågår det nån stor 08-komplott eller vad är det frågan om??
Disciplinsnämnden kan dra åt helvete.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster