Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Jag tycker inte att Frölunda är bättre!vlk skrev:Två mål från skott bakom mål. Ta ut sållet för sjutton.
Vi är katastrofalt dåliga , bland det sämsta jag sett. Kossila är så jäkla kass med. Visst skada. Men har han mentalt lämnat Lakers. ?
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Jepp, han är redan i Schweizvlk skrev:Kossila är tyvärr helt ur balans
5-2 , nä , vi är inte bättre idagmollers skrev:Ändå importerad över hur vi kom tillbaka efter den tunga starten. Tycker vi är bättre än Frölunda idag
Och tycker faktiskt han visar på dåligt kroppsspråket också. Nä gör grundjobbet så kommer resten sedan.vlk skrev:Vi är sämre med Kossila i laget just nu. 13 får en mindre roll med 11 i laget. 11 bidrar ingenting
Jo, vi är klart bättre sett över hela matchen!vlk skrev:5-2 , nä , vi är inte bättre idagmollers skrev:Ändå importerad över hur vi kom tillbaka efter den tunga starten. Tycker vi är bättre än Frölunda idag
Tycker inte vi är bättre men vi hade kunnat vinna om inte Larmi gjort en av sina sämsta matcher i Lakers.Härmapan skrev:Jo, vi är klart bättre sett över hela matchen!vlk skrev:5-2 , nä , vi är inte bättre idagmollers skrev:Ändå importerad över hur vi kom tillbaka efter den tunga starten. Tycker vi är bättre än Frölunda idag
Jag är inte ett skit orolig om vi får Frölunda i slutspelet!
Finns inte enchans att dom slår oss i bäst av 7 när Sylvegård är tillbaka!
Dom vann idag med maximal utdelning på studspuckar och en hög jävligt skumma domslut…
Vi ses i slutspelet (hoppas jag) [emoji48]
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster