Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Om man kunde veta att det verkligen blev Linköping och inte Luleå så skulle jag gärna förlora så det blev så.Härmapan skrev:Fan vet om det inte vore bäst att komma trea…?
Då får vi Linköping i kvarten!
Mycket hellre dom än Renknu… skötarna…
Jag gillar inte tanken på att lägga sig men kommer inte att gråta mig till sömns om vi torskar mot saik på lördag…
Jo, men får vi Linköping så får vi ju fyra matcher till på oss att hitta formen innan semin [emoji12]Aleks skrev:Just nu handlar det ändå om att hitta formen, utan den kommer vi ändå inte komma långt. Det lilla ljuset i tunneln är väl att jag även tidigare varit mindre imponerad av Lakers insatser men ändå går de in i ett slutspel och blir otroligt svåra att slå.
Någonstans kan jag acceptera att åka ut mot Luleå då jag vet att vi har svårt för dom. Att åka ut mot Linköping är något helt annat. Det skulle jag inte resa mig från.Härmapan skrev:Jo, men får vi Linköping så får vi ju fyra matcher till på oss att hitta formen innan semin [emoji12]Aleks skrev:Just nu handlar det ändå om att hitta formen, utan den kommer vi ändå inte komma långt. Det lilla ljuset i tunneln är väl att jag även tidigare varit mindre imponerad av Lakers insatser men ändå går de in i ett slutspel och blir otroligt svåra att slå.
Jag tycker så fruktansvärt illa om Luleå, Bulan, deras publik och allt den pissföreningen står för så jag åker gärna ut i kvarten mot Linköping - bara Luleå försvinner i Play in [emoji106]vlk skrev:Någonstans kan jag acceptera att åka ut mot Luleå då jag vet att vi har svårt för dom. Att åka ut mot Linköping är något helt annat. Det skulle jag inte resa mig från.Härmapan skrev:Jo, men får vi Linköping så får vi ju fyra matcher till på oss att hitta formen innan semin [emoji12]Aleks skrev:Just nu handlar det ändå om att hitta formen, utan den kommer vi ändå inte komma långt. Det lilla ljuset i tunneln är väl att jag även tidigare varit mindre imponerad av Lakers insatser men ändå går de in i ett slutspel och blir otroligt svåra att slå.
Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro
Användare som besöker denna kategori: DeLarge och 7 gäster