Moderatorer: AHammarstedt, Klonis, PutteA, Moderator
Dysterqvist skrev:6p kvar att spela om, FBK 6p före med bara +1 i målskillnad. Som jag ser det har vi fortfarande chans att bli seriesegrare. Stämmer?
Dissade du dig själv precis?Dysterqvist skrev:Dysterqvist skrev:6p kvar att spela om, FBK 6p före med bara +1 i målskillnad. Som jag ser det har vi fortfarande chans att bli seriesegrare. Stämmer?
Intresseklubben antecknar.
Varanen skrev:Tabellplaceringen är givetvis viktig, men det viktigaste är att vi kommer igång. Blir mer fokuserade, helst redan när matcherna startar, och kommer ur dvalan vi befunnit oss i. Hockey är en häftig sport. Men bara om alla är taggade.
TAGGAAA!!!
Sylvegård känns inte som rätt person. Han hinner ju inte med så han får in riktiga proppar. Minns inte en enda riktig propp han delat ut denna säsong. Han buffar mest vid sargen.Härmapan skrev:Tacklingen på Östlund är absolut helt regelrätt men det stör mig ändå att alla lag går all in på att proppa honom! Han är för fan junior!
Dom går ju för att släcka honom…
Varför inte bara sätta Emil S på att däcka Lindholm och ta en femma?
Nja… Vi skulle faktiskt kunna vinna över Linköping - som vi troligen får nuStupet skrev:Jadu med det spelet vi visar upp nu så vinner vi aldrig 4:a matcher i kvarten oavsett vilket lag vi möter.
Varför bänkar inte Jörgen Kossila? Han tillför ju inte ett skit just nu.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster